Lider Biznesu 6/2021
50 Z astanawialiście się kiedyś, jak to jest, że idziecie ulicą koło ciągu wi - tryn wystawowych, które mijacie bez mrugnięcia okiem, i nagle BUM! Zatrzymujecie się i patrzycie z zapartym tchem. Podoba Wam się wszystko. Wystawa ma to coś, co przyciągnęło Waszą uwagę, a Wy nie możecie oderwać oczu. Nie ma znaczenia wtedy, czy to wystawa z ubraniami, walizkami czy witryna kwiaciarni. poziom wyżej Sami nie do końca może rozumiemy ten mechanizm dzia- łania, lecz sprzedawcy i wystawcy powinni znać go bardzo dobrze, jeśli chcą nadążyć za klientem i podnieść swoją sprzedaż do maksimum. Wielu właścicieli sklepów czy firm dość niedbale podchodzi do tego tematu.Wystawy i witryny są traktowane po macoszemu. Niestety to ogromny błąd. Dobra wystawa jest naszą wizytówką. Ma ona na celu nie tylko przyciągnąć potencjalnego klienta, ale i sprawić, że będzie chciał zostawić u nas pieniądze. Najlepiej, jeśli rośliny pogrupowane są tematycznie. Sukulenty z sukulentami, palmy obok palm, cytrusy czy kaktusy osobno. Ułatwia to zapoznanie się z asortymentem i wybranie tego, czego klienci poszukują TEKST i ZDJĘCIA: Wojtek Wardecki, Ulubiony Ogrodnik Jak Cię widzą, tak Cię piszą – skuteczna ekspozycja w centrum ogrodniczym
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NzIxMjcz