Lider Biznesu 6/2021

60 sprzedaż to przygoda zakończona sukcesem TEKST I ZDJĘCIA: Marcin Fajerski W handlu ogrodniczym czas jest na wagę złota. Dlatego właściciele sklepów, centrów ogrodniczych i kwiaciarni poszukują innowacyjnych rozwiązań, które pozwolą im zoptymalizować czas rozładunku oraz zmian w ekspozycji na sali sprzedaży czy zewnętrznym placu sprzedaży. Nic więc dziwnego, że kompaktowe, bardzo trwałe i wodo- odporne tzw. wózki duńskie, pierwotnie zaprojektowane z myślą o przewożeniu roślin i kwiatów ciętych, dosko- nale sprawdzają się w ekspozycji tego asortymentu. Dowiezione obietnice – podstawowe wyposażenie centrum ogrodniczego S ezonowość sprzedaży, wrażliwość roślin w transporcie, częste dostawy i zmiany ekspozycji wymuszają na detalistach wyko - rzystanie w codziennej pracy profesjonalnych i trwałych wóz - ków transportowo-ekspozycyjnych, mobilnych stołów zalewo - wych i innych funkcjonalnych elementów wyposażenia, które ułatwiają rozładunek i znacząco skracają czas przyjmowania zamówień. Na rynku dostępny jest szeroki wybór wózków przeznaczonych do samej pre- zentacji roślin, które składają się i rozkła- dają równie łatwo jak kabriolety. Mają one szerokie możliwości konfiguracji – włącznie z przechyłem, regulowaną wysokością i liczbą półek

RkJQdWJsaXNoZXIy NzIxMjcz