LIDER BIZNESU 6/2022
Lider Biznesu. Ogrodniczy Magazyn Branżowy 21 REKLAMA na otaczającą nas rzeczywistość gospodarczą. Solidaryza - cja w działaniach, szczególnie w tak trudnych ekonomicz - nie czasach, jest ważnym aspektem kreowania warunków rynkowych i siły decyzyjnej po stronie właścicieli centrów ogrodniczych, chcemy więc łączyć decydentów różnych obszarów w jednym miejscu i czasie, aby ich współpraca była jak najbardziej efektywna. Do udziału w targach GARDENIA nie trzeba długo prze- konywać – firmy biorące w nich udział jednoznacznie pozytywnie wypowiadają się zarówno o samym wyda- rzeniu, jak i o nowym terminie. Jaką główną korzyść dla wystawców mogłaby Pani wyróżnić, aby przekonać nie- zdecydowanych? P. M.: Zgłaszając swój udział w targach GARDENIA, wystawcy mają realny wpływ na to, w jakim kierunku będzie rozwijać się branża ogrodnicza w Polsce. Zapra - szamy przedstawicieli wszystkich sektorów branży – od dealerów maszyn po florystów – do wspólnego stwo - rzenia udanego spotkania dla profesjonalistów. Nie ma drugiego takiego wydarzenia w Polsce, a tegoroczna GARDENIA zyska jeszcze dodatkowy aspekt – stanie się platformą nowych połączeń biznesowych z Europą Zachodnią i Skandynawią, co planujemy zrealizować poprzez szerokie dotarcie do wystawców z zagranicy oraz intensywny rozwój programu Hosted Buyers. Czy wakacje to dobry moment na zgłoszenie jako wystawca? P. M.: Do 9 września oferujemy wystawcom preferen - cyjną cenę zgłoszenia oraz priorytet w lokalizacji sto - iska, więc jak najbardziej to doskonały moment na taką decyzję. Pawilony 5, 5A oraz 6 będą wypełnione zielo - nymi inspiracjami, nowościami produktowymi i najno - wocześniejszymi rozwiązaniami w duchu eko, zachę - camy więc do szybkich zgłoszeń! WYWIAD
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NzIxMjcz