58 Nr 6/2023 TRENDY 15 nieoczywistych dni w roku, które możesz wykorzystać do promocji w biznesie ogrodniczym TEKST I ZDJĘCIA: Sylwia Hennek Specjalistka od roślin egzotycznych, szczególnie bambusów, którymi zajmuje się od ponad 15 lat. Prowadzi blog BambusowySen.pl, a także wspiera firmy branży ogrodniczej w marketingu. Istnieją takie sezony i dni w kalendarzu rocznym, które każdy właściciel szkółki czy sklepu ogrodniczego zna i już teraz wykorzystuje do promowania adekwatnych produktów. Są one również oczywiste dla klientów, którzy spodziewają się wtedy dopasowanej ekspozycji czy ciekawych ofert. Boże Narodzenie, Dzień Mamy czy Dzień Dziadka są z pewnością świetnymi momentami wspierającymi sprzedaż, jednak kalendarz przynosi nam znacznie więcej interesujących i potencjalnie zyskownych sposobności w ciągu roku. Warto je poznać!
RkJQdWJsaXNoZXIy NzIxMjcz