Lider Biznesu. Ogrodniczy Magazyn Branżowy 13 BLIŻEJ BRANŻY SpaceForGarden z impetem wchodzi w nowy sezon ogrodniczy. Jakie cele będą przyświecać hurtowni w nowym roku? Z Barbarą Karmel, członkiem zarządu i współwłaścicielką SpaceForGarden, rozmawia Paulina Maniecka. W kolejny sezon ogrodniczy ze SpaceForGarden SPACE rośnie w niebywałym tempie, Akademia ogrodnika SPACE przepełniona jest wiedzą z tak zwanej pierwszej ręki, a konferencje mamy możliwość organizowania w najpiękniejszych miejscach. To ogromne zaangażowanie i oddanie wszystkich, zarówno dostawców, klientów oraz naszych pracowników, wpływa na powodzenie każdego projektu. Dlatego też jesteśmy dumni z zawsze szumnego odzewu. Po każdej edycji Akademii ogrodnika, po każdej konferencji nasze skrzynki mailowe pełne były podziękowań, pozytywnych spostrzeżeń i emocji. Nic innego nie motywuje do dalszej pracy tak, jak zauważenie, docenienie i pochwała. Jesień i zima to dla naszej hurtowni bardzo intensywny czas rozliczeń poprzedniego sezonu i przygotowań do kolejnego. Dodatkowo wszystkie podjęte przez nas działania marketingowe, skierowane do wyjątkowo w tym roku szerokiego grona, pozwalają nam mieć nadzieję, a wręcz pewność, że wiosna 2025 i cały sezon ogrodniczy będą sprzyjające dla SpaceForGarden. Zanim przejdziemy do wiosny 2025, podsumujmy jeszcze rok 2024. Zacznijmy może od programu lojalnościowego. Jakie benefity dla Waszych klientów łączą się z przystąpieniem do programu? B.K.: Program lojalnościowy SPACE to unikatowe połączenie korzyści wynikających ze współpracy producentów/dostawców z naszymi klientami. Pomysł opierał się na założeniu Cały czas rozwijacie działalność związaną z hurtownią ogrodniczą, kontynuujecie program lojalnościowy, zorganizowaliście dużą konferencję na Krecie, uruchomiliście Akademię ogrodnika Space, do tego niedawno odbyła się kolejna edycja targów mająca na celu połączenie dostawców i odbiorców należących do „rodziny” SpaceForGarden. Skąd czerpiecie pomysły i energię na te wszystkie aktywności? Jak reagują klienci na Wasze działania? Które z nich cieszą się największą popularnością? Barbara Karmel: Ktoś mądry powiedział kiedyś, że „najlepszym sposobem na zdobycie i zatrzymanie klientów jest nieustanne myślenie o tym, jak zaoferować im więcej za mniej”. Tworząc Hurtownię Ogrodniczą SpaceForGarden, chcieliśmy wejść na wyższy poziom biznesu, robić więcej. Hurtownia, prócz oczywistych założeń każdego przedsiębiorstwa handlowego, miała przede wszystkim łączyć: dostawcę z odbiorcą, produkt z klientem, kierunek z drogą oraz potrzebę z pomysłem jej zaspokojenia. Kieruje nami głębokie przekonanie, że „firma to ludzie”. Cały czas pamiętamy więc o tych, którzy tworzą naszą branżę i nadają jej konkretny kierunek. Wszystkie podjęte przez nas działania marketingowe mają na celu wyróżnienie i nagrodzenie ludzi – naszych klientów. Oczywiście dzieje się to przy nieocenionym wsparciu dostawców. Mamy to ogromne szczęście,że są wśród nich ludzie chętni, otwarci i kreatywni, potrafiący docenić każdy nowy projekt. Dzięki nim program lojalnościowy
RkJQdWJsaXNoZXIy NzIxMjcz