LIDER BIZNESU 6/2024

Lider Biznesu. Ogrodniczy Magazyn Branżowy 15 BLIŻEJ BRANŻY „przestawili” się na inną destynację i zaakceptowali zupełnie odmienny kierunek, po raz kolejny umocnił nas w przekonaniu, jak silne relacje łączą hurtownię SPACE z naszymi odbiorcami i jak nierozerwalne są więzi pomiędzy samymi uczestnikami. W myśl zasady „nieważny kierunek, ważne towarzystwo” konferencja okazała się pełnym pozytywnych wrażeń i emocji wyjazdem. Był to już drugi wyjazd w ramach programu lojalnościowego SPACE. Rok temu z równie liczną grupą klientów odwiedziliśmy tajemniczą Jordanię. Choć rozpoczynający się konflikt zbrojny za jej granicami budził nasze obawy, powróciliśmy całą ekipą A teraz przejdźmy do Waszego „najmłodszego dziecka” – Akademii ogrodnika Space. Skąd pomysł na jej założenie? B.K.: Akademia ogrodnika Space, po sukcesie pilotażowego projektu przeprowadzonego w lutym 2024 i pozytywnych opiniach właścicieli centrów ogrodniczych, na stałe weszła w harmonogram naszych działań marketingowych. Nawet w miesiącach jesienno-zimowych nie zwalniamy i nie pozwalamy zapomnieć o naszej hurtowni. Listopad/styczeń/luty to miesiące, które w naszej branży powszechnie uznawane są za „martwe”, więc dlaczego nie wykorzystać ich na podniesienie kompetencji sprzedawców? Zauważyliśmy, że na corocznych targach oraz konferencji zagranicznej w dużej mierze gościmy właścicieli sklepów i centrów ogrodniczych oraz ich kadrę zarządzającą. Jest to ogromny dla nas zaszczyt i duże wyróżnienie, niemniej chcieliśmy też zauważyć i docenić sprzedawców. Tych, którzy finalnie polecą i sprzedadzą produkt. Dzięki spotkaniom szkoleniowym obfitującym w wiedzę pochodzącą od zaproszonych prelegentów, a także wymianie doświadczeń, uczestnik staje się ekspertem wiedzy

RkJQdWJsaXNoZXIy NzIxMjcz