34 Nr 6/2024 GARDEN BIZNES Dzisiejszy klient jest bardzo świadomym konsumentem i chcąc zaistnieć na dłużej w jego świadomości, należy w umiejętny sposób połączyć tradycję z nowoczesnością, przywiązując do siebie klienta wysokiej jakości produktem, ale także szeroko dostępną wiedzą, z której konsument będzie mógł korzystać. Widzieć to wiedzieć. Dlaczego klient oczekuje obecności marki w Internecie? SOLIDNE KORZENIE – HISTORIA I AUTENTYCZNOŚĆ Vilmorin Garden posiada to szczęście, że może poszczycić się wieloletnią tradycją, co nadaje jej autentyczności i wpływa na wzrost wiarygodności i zaufania. Zamiast stawiać na agresywną reklamę, może oprzeć się na pozytywnych wartościach, jakimi są doświadczenie, wiedza i dziedzictwo. Wypracowane przez lata wysokie standardy są w tym przypadku naturalnym fundamentem skutecznego marketingu firmy. Piękne opakowania wyeksponowane w sklepach stacjonarnych – z jednej strony, a z drugiej – nowoczesna strona internetowa i e-sklep. NA PROWADZENIE WYSUWA SIĘ ZRÓWNOWAŻONY ROZWÓJ Współczesny klient coraz większą uwagę zwraca na wartości związane z ochroną środowiska. Firma, która działa edukacyjnie w zakresie ekologii, nie tylko wzmacnia swoją pozycję, ale także inspiruje użytkowników do bardziej świadomych wyborów. Vilmorin Garden stawia zatem na bioróżnorodność, edukując w tym zakresie miłośników ogrodnictwa. W swojej komunikacji podkreśla, jak ważna jest odpowiedzialność za środowisko, zwiększenie bioróżnorodności na poziomie lokalnym, co bardzo rezonuje ze współczesnym odbiorcą. BUDOWANIE WIĘZI Z KONSUMENTEM Regularne angażowanie się w bezpośredni kontakt z klientem poprzez targi ogrodnicze, wydarzenia branżowe, ale przede wszystkim obecność w internecie i mediach społecznościowych wzmacnia przywiązanie klienta do marki. Tej jesieni Vilmorin Garden jeszcze bardziej postawił na nowoczesność, oferując nowoczesną stronę internetową zintegrowaną z e-sklepem. Rozumiejąc dogłębnie potrzeby klienta, firma skupia się na potrzebach swoich klientów, projektując działania poświęcone budowaniu relacji oraz edukowaniu odbiorców. Dlatego na stronie www.vilmorin- -garden.pl pojawiły się autorskie zakładki: „strefa pasjonata” i „siewca wiedzy”. W „strefie pasjonata” przygotowano opcje gotowych ogrodów, które zadowolą zarówno początkujących ogrodników, jak i wytrawnych hobbystów. „Siewca wiedzy” to natomiast źródło inspiracji oraz katalog wielu informacji do rozwijania ogrodniczej pasji. Miłośnicy TEKST I ZDJĘCIA: firmowe matury znajdą tu porady, ciekawostki, a także kulinarne przepisy, które w zdrowy sposób pozwolą jeszcze bardziej korzystać z darów natury. WARTO TWORZYĆ SPOŁECZNOŚĆ PASJONATÓW Największą wartością każdej organizacji są ludzie – w przypadku Vilmorin Garden jest to zespół doświadczonych specjalistów. Firma ma jednak świadomość, że dopiero prawdziwą potęgę stanowią odbiorcy produktów. Właśnie dla nich stworzone zostały media społecznościowe, które stały się platformą wymiany myśli i wzajemnych doświadczeń, a dla zarządzających firmą – świetną inspiracją i odpowiedzią na pytanie, czego potrzebuje dzisiejszy konsument i jakie ma oczekiwania względem marki. <
RkJQdWJsaXNoZXIy NzIxMjcz