LIDER BIZNESU 6/2024

Lider Biznesu. Ogrodniczy Magazyn Branżowy 59 Menu obrazkowe w sklepie Ogrodniczy.com działającym na platformie AtomStore Kolejną funkcją, która świetnie sprawdza się w branży ogrodniczej, jest konfigurator sugerujący alternatywne towary na karcie produktu. To skuteczny sposób nie tylko na prezentację dostępnych opcji, ale także na zaoferowanie innego artykułu, gdy poszukiwany przez klienta produkt jest niedostępny. WYGODNE ZARZĄDZANIE SPRZEDAŻĄ I LOGISTYKĄ Efektywne zarządzanie sprzedażą w branży home & garden wymaga narzędzi, które umożliwiają łatwe monitorowanie cen, stanów magazynowych oraz dostaw. Ze względu na specyfikę asortymentu zadbaj również o skonfigurowanie odpowiednich form dostawy. Dla niektórych towarów (zwłaszcza wielkogabarytowych) konieczne jest wyłączenie możliwości zamawiania do automatów paczkowych czy przez kuriera, pozostawiając opcję palety. Opcje dostawy w sklepie Ogrodniczy.com działającym na platformie AtomStore Dostawa w sklepach ogrodniczych może być sporym wyzwaniem – ciężkie donice, delikatne rośliny czy nawozy wymagają szczególnej uwagi podczas transportu. Funkcja elastycznego zarządzania dostawami pozwala przypisać różne metody dostawy do konkretnych produktów lub grup roślin, co znacząco ułatwia organizację logistyczną. ZAPEWNIJ WYJĄTKOWE DOŚWIADCZENIE ZAKUPOWE Zaufanie klientów jest niezwykle istotne w budowaniu trwałych relacji i lojalności wobec marki. Jednym z efektywnych sposobów na zwiększenie wiarygodności sklepu jest zachęcanie klientów do dzielenia się opiniami i recenzjami na stronie. Według Spiegel Research Centre już 5 ocen produktu zwiększa prawdopodobieństwo zakupu aż o 270%! Opinie i zdjęcia klientów mogą mieć istotny wpływ na decyzje zakupowe innych użytkowników, dlatego warto umieszczać je na kartach produktów. Dodatkowo wykorzystaj dane z recenzji oraz preferencji klientów, aby lepiej dostosować asortyment i poprawić doświadczenia zakupowe. Opinie i zdjęcia klientów w sklepie Ogrodosfera działającym na AtomStore W kreowaniu tego doświadczenia pomogą również narzędzia marketing automation czy personalizacja treści, które pozwalają lepiej odpowiadać na potrzeby klientów. Świetnie sprawdzą się tu również produkty komplementarne. Dzięki nim możesz zaproponować kupującym asortyment uzupełniający, co również zwiększa koszyk zakupowy i wpływa na Twoje zyski. POSTAW NA NARZĘDZIA, KTÓRE UMOŻLIWIAJĄ DALSZY ROZWÓJ Kiedy sklep internetowy zaczyna się rozwijać, pojawiają się nowe wyzwania, takie jak obsługa większego ruchu, zarządzanie zamówieniami i wdrażanie nowych funkcji. Wybór odpowiedniej platformy sprzedażowej okazuje się decydujący w dalszym rozwoju. Możliwość skalowania systemu oraz elastyczność w tworzeniu dedykowanych funkcji pozwala na dostosowanie sklepu do rosnących potrzeb biznesu. Aby osiągnąć sukces w branży ogrodniczej, sklep internetowy musi oferować nie tylko atrakcyjną ofertę, ale również wyjątkowe doświadczenie zakupowe. Kluczowy jest tutaj wybór odpowiedniej platformy sprzedażowej, która umożliwi dostosowanie sklepu do specyficznych potrzeb branży. Przykładem jest AtomStore – platforma oferuje funkcje wspierające sprzedaż i gotowe rozwiązania dla sklepów ogrodniczych, a do tego pozwala na łatwe skalowanie biznesu i rozwój bez ograniczeń. Jeżeli również poszukujesz platformy e-commerce dla Twojego biznesu w branży ogrodniczej, zeskanuj kod QR i sprawdź możliwości AtomStore. < TRENDY

RkJQdWJsaXNoZXIy NzIxMjcz