Lider Biznesu. Ogrodniczy Magazyn Branżowy 7 BLIŻEJ BRANŻY Złotego Medalu dla 2 innowacyjnych rozwiązań – Effect 24h 680 EC na chwasty i mech oraz Preparatu na szkodniki Emulpar, zdobyła dodatkowo uznanie konsumentów i otrzymała tytuł Złoty Medal Wybór Konsumentów dla produktu Effect 24h 680 EC na chwasty i mech. Effect 24H 680 EC to nieselektywny herbicyd pochodzenia naturalnego zawierający kwas nonanowy. Skutecznie zwalcza chwasty i mech poprzez działanie kontaktowe, prowadząc do dehydratacji roślin i ich szybkiego usychania. DOKĄD ZMIERZA BRANŻA OGRODNICZA? Tegoroczna Gardenia uległa dwóm zmianom. Pierwsza z nich to nieco odmienne niż w ubiegłym roku pawilony – były to hale 7, 7A, 8, 8A i 6. Przeniesiono również termin w całości na dni robocze, aby zmaksymalizować udział profesjonalnej publiczności. Ekspozycja zajęła powierzchnię porównywalną względem ubiegłego roku. Wśród ciekawych nowych zagadnień z pewnością na uwagę zasługiwały grzyby, zyskujące coraz większą popularność. Na stoiskach wystawców dominowały topowe produkty i nowości na sezon 2025, w tym wiele inspiracji dekoracyjnych i roślinnych. Ważną i niezwykle nośną strefą inspiracji był konkurs dla młodych architektów krajobrazu „Inspiracje-Aranżacje”, gdzie przedmiotem zainteresowania projektantów stały się miejskie balkony. W drodze głosowania publiczności wybrano najlepszy projekt, a zwycięzcami zostali studenci Politechniki Krakowskiej, Katedra Architektury Krajobrazu. POTRÓJNE ZŁOTO Podczas pierwszego dnia targów Gardenia i ich oficjalnego otwarcia laureaci nagrody Złoty Medal odebrali statuetki z rąk wiceprezesa Grupy MTP Filipa Bittnera oraz przewodniczącego sądu konkursowego profesora Grzegorza Skrzypczaka. Nagrodzono 5 innowacyjnych produktów, a firma Tamark (marka Target) oprócz
RkJQdWJsaXNoZXIy NzIxMjcz