8 Nr 6/2024 BLIŻEJ BRANŻY W gronie wystawców znalazło się 247 przedsiębiorstw z Polski, Europy i Azji. W XVIII edycji Gardenii położono większy niż dotychczas nacisk na łączenie profesjonalistów branży ogrodniczej. Przedstawiciele różnych szczebli przedsiębiorstw branży ogrodniczej oraz reprezentacje pokrewnych kierunków na uczelniach wyższych stanowili większość wśród blisko 8500 zwiedzających. Zagraniczni goście przyjechali do Poznania z takich krajów, jak: Belgia, Czechy, Niemcy, Estonia, Francja, Gruzja, Holandia, Włochy, Łotwa, Litwa, Maroko, Nigeria, Norwegia, Austria, Palestyna, Portugalia, Mołdawia, Rumunia, Rosja, Arabia Saudyjska, Słowacja, Zjednoczone Emiraty Arabskie, Wielka Brytania, Uzbekistan czy Ukraina. – Obecność zagranicznych zwiedzających jest naszym priorytetem i choć jest to zadanie trudne, żmudne i niepewne do samego dnia otwarcia Targów, to nie rezygnujemy z ani odrobiny energii przeznaczonej na ten cel. Tegoroczna edycja pokazała, że wysiłek przekłada się na efekt, gdyż baza potencjalnych zwiedzających zagranicznych została niemal podwojona – mówi Paulina Maniecka, dyrektor projektu Gardenia. Zagranica to duży potencjał, który organizator stara się z roku na rok powiększać. Działania te są ukierunkowane na wysokojakościowe odwiedziny, w szczególności osób decyzyjnych w przedsiębiorstwach i zrzeszeniach branżowych. POTĘGA ROZMÓW Targi Gardenia jak zawsze zaoferowały swoim gościom nie tylko nowości i innowacje na pieczołowicie przygotowanych stoiskach wystawców, ale również wiele punktów styczności z ekspertami branżowymi w kilku różnorodnych przestrzeniach.
RkJQdWJsaXNoZXIy NzIxMjcz