LIDER BIZNESU 7/2021

18 raport podejścia do ogrodnictwa skrępowanego rygorem form: niech rośnie! Opinia ta wpisuje się w nurt dzikich ogro- dów, w których dowodzenie przejmuje natura. Można w związku z tym oczekiwać, że produkty takie jak mie- szanka dzikich roślin przyjaznych pszczołom będą cie- szyły się ogromnym powodzeniem. 3. JUŻ PRAWIE KAŻDY „GRA W WARZYWA” Jak podaje agencja Garden Media, już prawie 67% konsu- mentów na całym świecie uprawia warzywa lub rozważa założenie własnego warzywnika w ogrodzie, domu, na bal- konie lub tarasie. Okazuje się, że w dziedzinie roślin jadal- nych ogórki i papryki zdecydowanie wyprzedzają zioła i owoce. Łatwe do wyhodowania groszki i fasole, sałaty i rzodkiewki święcą prawdziwe triumfy, czemu sprzyja fakt, że domowym bądź przydomowym warzywnikiem mogą zajmować się całe rodziny lub grupy znajomych. Popularni influencerzy promujący ogródki warzywne przeżywają prawdziwe oblężenie i obserwują nawet 400-proc. wzrosty użytkowników na swoich kanałach. Z danych organizacji National Garden Bureau wynika, że 67% respondentów poniżej 35. roku życia deklaruje, iż oprócz trawnika chciałoby zgromadzić w swoim ogrodzie bogatą paletę innych roślin Większą niż dotychczas Bez zmian Mniejszą niż dotychczas Nie wiem 50% 39% 9% 3% Źródło: PwC 2021 JAKĄ WAGĘ KONSUMENCI NA ŚWIECIE BĘDĄ PRZYWIĄZYWAĆ DO EKOLOGII?

RkJQdWJsaXNoZXIy NzIxMjcz