LIDER BIZNESU 7/2021

66 TOMASZ SZOSTAK C zwarty sezon projektu „Busem przez polskie ogrody”, realizowa - nego na blogu www.zogrodemnaty.pl, wkracza w ostatni etap. Do odwiedzenia pozostało jeszcze 5 z 24 tegorocznych ogrodów. Tym - czasem już ruszają przygotowania do sezonu piątego – 2022. Za - praszam do współpracy! TEKST I ZDJĘCIA: Tomasz Szostak, Z ogrodem na TY Sezon czwarty, podobnie jak wcześniejsze, to intensywny czas, podczas którego działo się bardzo wiele. Bus podróżował po całym kraju, odwiedzał ogrody prywatne, ale również ciekawe miejsca i imprezy. To wszystko po to, aby wydobyć z nich to, co najcenniejsze, czymmożna inspirować sympatyków projek- tu, a jednocześnie w sposób ciekawy i oryginalny promować uczestniczących w nim partnerów. Projekt rozpoczął się w styczniu 2018 r. i nieprzerwanie trwa do dzisiaj. Obecnie ruszają przygotowania do sezonu 2022, rozmowy z obecnymi partnerami i poszukiwanie kolejnych. A tych z roku na rok przybywa, ponieważ projekt nieustannie zatacza coraz szersze kręgi. SPEKTAKULARNE EFEKTY Projekt jest już bardzo rozpoznawalny, a ilość materiałów, jakie z jego pomocą udało się zgromadzić, każdego miesiąca inspi- ruje i zachwyca setki tysięcy czytelników strony„Z ogrodem na TY”, ale także sympatyków licznych magazynów, które mają nad nim patronaty. Warto również przypomnieć, że projekt łączy wizyty w oryginalnych ogrodach z ciekawą prezentacją partnerów i ich produktów. Podkreślenia wymaga również fakt, że ma misję edukacyjną, w oryginalny i przystępny sposób po- kazując pasję i radość, jaką może nieść samodzielne i przemy- ślane zagospodarowywanie przestrzeni, stosowanie ciekawych rozwiązań w zakresie materiałów, produktów, architektury ogrodowej i nasadzeń roślinnych. Udowadnia również, że wła- snymi pomysłami, podpartymi ciężką i systematyczną pracą, można osiągnąć spektakularne efekty, które mogą zachwycać i inspirować miliony osób. DOBRE PERSPEKTYWY W sezonie 2021 całe przedsięwzięcie realizowane jest z udzia- łem firm: Stiga, Gardena, Altax, Kronen, Kwazar, Ramp, Agrim- pex, Gnejsy.pl, Litex Garden, DoramDesign, Polish Green i Plan- ta. Korzystając z okazji, chciałbym im z tego miejsca serdecznie podziękować za udział i owocną współpracę. Podsumowując projekt „Busem przez polskie ogrody”, z całą pewnościąmożna stwierdzić, że utkwił w świadomości odbior- ców już na tyle mocno, a sam bus stał się już tak rozpoznawal- ny, że stanowi to doskonałą podstawę do rozbudowy projektu i kontynuowania go w latach kolejnych. Projekt zdobywa ko- lejne wyróżnienia i patronaty, a całe przedsięwzięcie systema- tycznie się rozbudowuje. Wokół projektu pojawiają się kolejne aktywności, które wpływają na coraz większą rozpoznawalność i jeszcze większe zasięgi. Jest to zatem doskonała prognoza na sezon V – w 2022 r., który będzie jeszcze ciekawszy. Rysują się kolejne ciekawe perspektywy, które z całą pewnością będą wy- mierne dla marek, które zdecydują się na uczestnictwo. busem przez polskie ogrody Przygotowania do piątego sezonu Busem przez polskie ogrody

RkJQdWJsaXNoZXIy NzIxMjcz