Lider Biznesu 7/2022

Lider Biznesu. Ogrodniczy Magazyn Branżowy 15 WYRÓŻNIĆ SIĘ PREZENTACJĄ Zasadnicza, wartościowa dla ogrodników forma prezen - tacji to właśnie „katalog na żywo”– rośliny pogrupowane według gatunków, przegląd najważniejszych odmian, wyróżnienie nowości. Coraz częściej uczestnicy FlowerTrials demonstrują kon - cepcje sprzedaży, czyli podpowiedzi dla handlu detalicz - nego, bez których współczesny marketing już nie może się obejść. W bieżącym roku były to np. rośliny przyjazne pszczołom oraz innym owadom czy rośliny użytkowe. NOWOŚCI – KOŁO ZAMACHOWE Nowe odmiany poszczególnych hodowców przykuwają wzrok podczas FlowerTrials, co ułatwiają liczne etykiety z napisem „New”. Wybór kolejnych premierowych propo - zycji i tych dopiero testowanych jest co sezon imponujący. Tak było i tym razem. Atmosferę wydarzenia dodatkowo podgrzewa konkurs o marketingową nagrodę FleuroStar, który organizo - wany jest przez międzynarodowe zrzeszenie hodowców Fleuroselect. Spośród sześciu tegorocznych propozycji z nowego asortymentu roślin balkonowo-rabatowych, zgłoszonych do tego konkursu przez firmy, które są człon - kami Fleuroselectu, jury wyłoniło zwycięzcę, czyli poten - cjalną „gwiazdę” rynku detalicznego – produkt wywo - łujący efekt „Wow!”, łatwo skłaniający konsumentów do zakupów pod wpływem impulsu. Tytuł FleuroStar 2022 otrzymała żółto kwitnąca petunia Bee’s Knees, zgłoszona do konkursu przez firmę Florensis i już wcześniej nagra - dzana w Ameryce. BLIŻEJ BRANŻY W bieżącym roku rzucały się w oczy aranżacje odwołujące się do natury, np. gatunki i odmiany przyjazne pszczołom oraz innym owadom Coś na balkon lub parapet: kompaktowe warzywa

RkJQdWJsaXNoZXIy NzIxMjcz