Lider Biznesu 7/2022
Lider Biznesu. Ogrodniczy Magazyn Branżowy 39 S ezon jesienny w centrum ogrodniczym należy bardzo starannie zaplanować i zorganizować. Terminy prac ogrodni - czych i wydarzeń okolicznościowych dają sze - rokie pole manewru, jeśli chodzi o zbudowa - nie ekspozycji sezonowych. A te mają wywołać u naszych klientówpożądane emocje zakupowe. DEKORACJA SKLEPU Jak przygotować centrum do jesiennego sezonu i dopasować ofertę, by zainteresować klientów i wydłużyć sezon sprzedaży roślin? Dekoracja sklepu i bezpośrednia propozycja – sugestia zaku - powa to główne zadanie ekspozycji, która nie tylko ma być deko - racją, ale przede wszystkim niejako drogowskazem zakupowym, co powinno znaleźć się w koszyku każdego z klientów. Wejście i dekoracje, które wprowadzają klienta w odpowiedni nastrój i wywołują oczekiwane emocje, to znaczna część sukcesu dobrze zaplanowanego procesu sprzedażowego odpowiednich produktów. Dzięki dobrze zorganizowanej sezonowej ekspozycji pokazujemy, co klient powinien kupić, na jakie produkty zwrócić uwagę i co powinno znaleźć się w jego ogrodzie. SPRAWNY SLOGAN DŹWIGNIĄ HANDLU Dzięki zamieszczonej informacji, że JESIEŃ TO NAJLEPSZY CZAS NA SADZENIE ROŚLIN, by wiosną cieszyć się już kwitnieniem i owoco - waniem, to mocny argument. POZIOM WYŻEJ REKLAMA
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NzIxMjcz