LIDER BIZNESU 08/2020

14 bliżej branży W rodzimej branży ogrodniczej marka Green&Joy od zawsze jest synonimem innowacyjności. Firma od samego początku swojej działalności wyprzedza bowiem oczekiwania klientów bizneso - wych i kreuje nowe trendy w handlu ogrodniczym. W turbulent - nym 2020 r. Green&Joy dowodzi, że nie rzuca słów na wiatr. O rewolucyjnych zmianach w firmie opowiadają Tomasz Południak i Piotr Stan - kiewicz z zarządu firmy. ROZMAWIA: Marcin Fajerski, ZDJĘCIA: Green&Joy NIE ZWALNIAMY TEMPA – Green&Joy Green&Joy w Gdańsku zmienił lokalizację i od 15 października działa w Panattoni Park Gdańsk III przy ulicy Jabłoniowej 46 A. Czym podyktowana była decyzja o tej nowej inwestycji? Tomasz Południak Przede wszystkim brakowało nam miejsca na ważny dla naszych klientów asortyment. Chcieliśmy być lepiej zatowarowani na sezon, tak żeby klienci mogli otrzymywać od nas wybrane produkty od razu, na miejscu lub w przypadku wysyłki, w jak najkrótszym czasie. Mamy coraz więcej klientów, co nas bardzo cieszy, a miejsca w poprzednim magazynie było za mało, byśmy mogli wszystkich obsługiwać na tak wysokim poziomie, jak byśmy sobie tego wszyscy życzyli. Postanowiliśmy poszukać nowej lokalizacji, która spełni nasze założenia rozwojowe. Do tego zadania wybraliśmy firmę Querco Property, specjalizującą się w kompleksowej obsłudze i doradztwie na rynku nieruchomości komercyjnych, która zaproponowała nam najlepszą lokalizację - magazyn w Panattoni Park Gdańsk III. Jak przygotowywali się Państwo do realizacji tak dużego przedsięwzięcia? Czy nowemu otwarciu towarzyszyły obawy związane z pandemią koronawirusa? Piotr Stankiewicz Przygotowania do zmiany magazynu przeprowadziliśmy w kilku etapach z dużym wyprzedzeniem, tak by zrobić

RkJQdWJsaXNoZXIy NzIxMjcz