LIDER BIZNESU 08/2020

17 Lider Biznesu. Ogrodniczy Magazyn Branżowy inną jakość obsługi klienta poprzez eliminację błędów przy wydawaniu towarów. Pracownicy magazynu mają coraz więcej obowiązków, przez co potrzebny był im do pracy nie tylko nowoczesny system czy park maszynowy, ale także sprzęt pomocniczy, taki jak kolektor magazynowy. Zadbaliśmy o to, żeby takie urządzenia były na naszym nowym magazynie. Rozwijamy także cały czas i udoskonalamy naszą platformę B2B do składania zamówień on-line. Zgodnie z zapotrzebowaniem klientów, zaktualizowaliśmy dane produktowe naszego asortymentu i wiele innych funkcji ułatwiających zamówienie. Jak podsumowałby Pan powoli dobiegający końca 2020 r.? Jakie inne cele i założenia udało się Państwu w tym czasie zrealizować? PS: To był bardzo nietypowy, ale i bardzo udany sezon. Sytuacja związana z pandemią COVID-19 przypomniała społeczeństwu, jak ważnym aspektem życia jest aktywność w ogrodzie. Dla naszej branży to duży powód do optymistycznego patrzenia w przyszłość. Co do celów, to kluczowym było sprawne przeprowadzenie zmiany magazynu, aby w tak wymagającym sezonie pogodzić zaangażowanie w bieżącą pracę i pracę nad projektem nowej przestrzeni magazynowej, nad którą de facto pracę rozpoczęliśmy w październiku 2019 r., nie mając wtedy pojęcia o nadchodzącej pandemii. Na kolejny rok nie zwalniamy tempa, przed nami kolejne miesiące wytężonej pracy oraz duże wyzwania. Jakie są Państwa najbliższe plany? Czym Green&Joy zaskoczy nas w nadchodzących miesiącach? PS: Plany na najbliższe miesiące to w dużej mierze porządne przygotowanie nowego magazynu do nadchodzącego sezonu. Nadal jesteśmy na etapie układania, przewożenia i planowania stoków magazynowych. Stawiamy na nowoczesną komunikację z klientem biznesowym. Rozpoczęliśmy współpracę z agencją Red Peppers z Warszawy, która wspiera nas w działaniach marketingowych, wizerunkowych i PR- owych. Odmieniliśmy nasz profil na FB i założyliśmy konto na Instagramie. Chcemy naszą ofertę pokazywać klientom w nowoczesny i jednocześnie przyjemny sposób. Pracujemy także nad profesjonalnym wizerunkiem firmy, dobrymi relacjami z klientami oraz naszymi pracownikami. W social mediach pokazujemy aktualności z życia i pracy w hurtowni. Słuchamy komentarzy oraz uwag naszych klientów. W nowym sezonie chcemy również wdrożyć nową strategię opartą na edukacji oraz inspiracjach ogrodniczych. Będziemy podpowiadać, co warto mieć w sprzedaży na nowy sezon i jakie są trendy ogrodnicze na świecie. Jaki wpływ w perspektywie długoterminowej będzie miało zagrożenie epidemiczne na branżę ogrodniczą w Państwa ocenie? PS: Aktualnie pomimo pandemii nie zauważamy spadku sprzedaży w branży ogrodniczej. Mamy nadzieję, że tak będzie dalej i ludzie nie zrezygnują ze swojego hobby, jakim jest ogrodnictwo. Może rozwiną się także nowe trendy ogrodnicze, takie jak własna uprawa warzyw w ogrodzie czy na balkonie. Ogród będzie nie tylko pięknym miejscem relaksu, ale i zachętą do uprawy warzyw ekologicznych na potrzeby swoje i rodziny.

RkJQdWJsaXNoZXIy NzIxMjcz