LIDER BIZNESU 08/2020
66 wydarzenia Długofalowa promocja partnerów projektu Jak już zapewne wiadomo, znakiem rozpoznawczym i tytu- łowym bohaterem projektu jest specjalnie dedykowany bus. Autorem i wykonawcą projektu jest Tomasz Szostak, od wielu lat prowadzący aktywną działalność w zakresie zagospo- darowania i utrzymania terenów zieleni, dzielący się swoim doświadczeniem na blogu, notującym miesięcznie blisko 300 tysięcy odwiedzin, którego fanpage obserwuje przeszło 85 tysięcy osób. Projekt – szeroka promocja partnerów Blogowy projekt „Busemprzez polskie ogrody”, który w stycz- niu 2020 r. rozpoczął już swój trzeci sezon, nieustannie zata- cza coraz szersze kręgi. Od roku 2018 systematycznie rośnie w siłę, a tytułowy bus pojawia się już nie tylko w prywatnych ogrodach, ale również w wielu ciekawych miejscach: na imprezach, prelekcjach i targach. Tak było m.in. na tegorocznych Targach GARDENIA, gdzie blog „Z ogrodem na TY” oraz tytułowy „Bus” miały swoje sto- isko. To nowatorskie przedsięwzięcie, które pokazuje, że blog rośnie w siłę, jest coraz bardziej zauważalny i znacznie wykra- cza już poza ramy Internetu. Inspirować do działania Sezon 2020 projektu „Busem przez polskie ogrody” to, podobnie jak w roku 2018 i 2019, 24 odwiedzone ogrody, na których tle, w ciekawych relacjach i filmach prezentowane były wizerunki i produkty partnerów. Ponadto bus, a wraz z nim autor projektu, byli obecni w licznych ogrodach poka- zowych, arboretach czy innych ciekawych miejscach, które mówiąc najogólniej – zachwycają i stanowią inspirację dla TEKST i ZDJĘCIA: Tomasz Szostak, www.zogrodemnaty.pl setek tysięcy obserwatorów tego projektu. Wszystko to przy- czynia się do dodatkowej ekspozycji wizerunków partnerów, którzy przez tysiące czytelników, za sprawą dobrego odbioru projektu, są pozytywnie postrzegani. Projekt ma wspomniane patronaty: w tym TargówGARDENIA oraz GREEN AREA SHOW, ale również magazynu „Przepis na ogród” i „Lidera Biznesu – Ogrodniczego Magazynu Branżowego”. Stąd bez wątpienia jest przedsięwzięciem war- tym uwagi i szeroko rozpoznawanym, któremu zaufało szero- kie gremium instytucji branżowych. Przez okrągły rok Warto również przypomnieć, że projekt ma jeszcze jedną, ważną zaletę: jest tak skonstruowany, aby był realizowany przez cały rok, od stycznia do grudnia, pokazując tym samym, że ogrody mogą być atrakcyjne przez cały czas, a nie tylko kilka miesięcy w roku. Ma to znaczenie również w kontekście partnerów, daje im możliwość „na wydłużenie sezonu”, ponieważ ich produkty są pokazywane całorocz- nie, dopasowywane do określonych pór, często uświada- miając czytelników, że w ogrodzie można realizować się przez cały rok. Podsumowując projekt „Busem przez polskie ogrody” sezon 3 A.D. 2020, można z całą pewnością powiedzieć, że utkwił już w świadomości czytelników na tyle mocno, a sam bus stał się już tak bardzo rozpoznawalny, że stanowi to dosko- nałą podstawę do rozbudowy projektu i kontynuowania go w latach kolejnych. Stąd z całą stanowczością zachęcam do udziału i kontaktu na adres mailowy: kontakt@zogrodemnaty. pl. Z przyjemnością prześlę Państwu ofertę na sezon 2021. T rzeci sezon projektu „Busem przez polskie ogrody” dobiega końca, a za - tem kończy się trzeci rok długofalowej promocji partnerów. Promocji, która notuje setki tysięcy odbiorców w skali każdego miesiąca i co waż - ne, dociera bezpośrednio do osób zainteresowanych branżą ogrodniczą. Wszystko za sprawą popularności bloga „Z ogrodem na TY”, współpracujących z nim podmiotów, a także licznych patronatów. „Busem przez polskie ogrody”
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NzIxMjcz