LIDER BIZNESU 8/2021

Lider Biznesu. Ogrodniczy Magazyn Branżowy 15 BLIŻEJ BRANŻY Silniki te mają standardowo zamontowany cykloniczny filtr powietrza, który przyczynia się do znacznie lepszej separacji zanieczyszczeń i wydłuża żywotność wkładu filtrującego. Ponadto dzięki zastosowanym rozwiąza- niom jednostki Vanguard mają o 15% niższe wibracje* i emitują nawet o 40%* mniej hałasu w  porównaniu do konkurencyjnych produktów w tym segmencie. Mniejsze wibracje i hałas oznaczają, że maszyna jest bardziej przyjazna operatorowi i oto- czeniu podczas pracy. Mały sprzęt budowlany czę- sto zmienia miejsce pracy i użytkownika. Jednym z największych problemów jest mieszanie paliwa ze zbiornika z olejem spowo- dowane niezamkniętym kranikiem paliwa na czas transportu. W silnikach Vanguard zastosowano spe- cjalny system Transport Guard™, dzięki któremu za jed- nym przesunięciem dźwigni sterującej wyłączany jest silnik i zamykany dopływ paliwa. Ta sama dźwignia ste- ruje również obrotami roboczymi silnika. Dzięki nowej konstrukcji także rozruch ręczny jest dużo łatwiejszy niż wcześniej. Aby ułatwić obsługę silnika, który jest zamontowany w maszynie budowlanej w silnikach Vanguard serii 160, 200, 300 i 400, zaprojektowano trzy wlewy oleju – na obu bokach miski olejowej i w pokrywie zaworowej. Dzięki takiemu rozwiązaniu natomiast nawet w bar- dzo zabudowanym urządzeniu któryś z wlewów będzie zawsze dostępny. Idealnym przykładem zastosowania silników jednocylin- drowych są polskie produkty firmy ELGO-PLUS. Miniko- parki do szerokich zastosowań obsługujące nawet młoty wyburzeniowe. Innowacyjna kompaktowa konstrukcja idzie tu w parze z trwałością i użytecznością sprzętu. Pod względem kompatybilności jednostki Vanguard spełniają wszelkie standardy rynkowe. Dostępne są jednostki zarówno z poziomym, jak i pionowym wałem, z typowymi na rynku końcówkami odbioru mocy (PTO), stożkowymi do agregatów prądotwórczych, cylin- drycznymi z wpustem oraz z gwintem zewnętrznym do pomp. Briggs & Stratton dokłada wszelkich starań, aby propagować stosowanie wyłącznie oryginalnych części zamiennych i akcesoriów, co realnie przedłuża żywotność i zapewnia prawidłową pracę jednostki. Kompleksową obsługę silników na terenie Polski zapewnia Centralny Autoryzowany Serwis Dystrybu- cyjny Briggs & Stratton – łódzka firma Chabin Sp. J. Jak widać silniki Vanguard spełniają najwyższe wyma- gania branży budowlanej. Na poparcie tych informacji należy zaznaczyć, że wszystkie bez wyjątku jednostki tej serii posiadają 3 lata gwarancji, bez względu na zasto- sowanie (komercyjne czy hobby). V-TWIN Vanguard to nie tylko silniki jednocylindrowe, ale rów- nież większe jednostki V-twin sięgające mocą 40 KM (koni mechanicznych). Oprócz znanych od lat na całym świecie silników gaźnikowych, od dwóch lat Briggs & Stratton oferuje jednostki z elektronicznym wtryskiem paliwa EFI. Dostępne silniki tego typu to obecnie modele o mocy 23, 37 i 40 KM. Dzięki zastosowanej technologii potencjalny użytkownik ma do dyspozycji silnik o mniejszym zużyciu paliwa i zna- cząco lepszej reakcji na zmienne obcią- żenia, wynikające z warunków pracy. Vanguard V-twin mają szerokie zastosowa- nie, między innymi w rębakach, agrega- tach prądotwórczych, zacieraczkach, agre- gatach hydraulicznych i wielu innych. Jak widać, wybór silnika ostatecznie sprowadza się do jego niezawodności, trwałości i wydajności. Wyposaża- jąc swoje sprzęty w jednostki Vanguard, masz pewność, że twoja maszyna budowlana będzie zawsze gotowa do podjęcia wyzwań! * Więcej informacji na www.chabin.pl Vanguard™ to marka silników profesjonal - nych Briggs & Stratton, znana i doceniana nie tylko w USA, ale i na całym świecie

RkJQdWJsaXNoZXIy NzIxMjcz