LIDER BIZNESU 8/2021
Lider Biznesu. Ogrodniczy Magazyn Branżowy 21 WYWIAD Dobre warunki pogodowe: generalnie suchy rok, ciepła wiosna oraz zamknięcie nas w domach spo - wodowały wzrost popytu na wszystkie artykuły ogrodowe w skali niewidzianej od lat! Dzięki temu kolejny rok, czyli 2021, przyniósł nam bardzo mocny I kwartał Na jakie działania położyli Państwo nacisk w minio - nym roku i na czym koncen - trują się Państwo obecnie? W.K.: Ostatnio nasze dzia- łania skoncentrowane były głównie na promocji, roz- woju i wspieraniu sprze- daży linii produktowych ze średniej oraz wyższej półki cenowej: w tym narzędzi z serii Ideal PRO, produktów w linii wodnej Ideal oraz Ergo z nowoczesnym zwijaczem automatycznym na czele. Szerokie akcje marke- tingowe w Internecie, a także bilbordowe przyniosły ocze- kiwany skutek w postaci dobrych wyników sprzedażowych. Jak Cellfast może podsumować 2020 i 2021 r. pod względem osiągniętych sukcesów i wyników finan - sowych? Jakie czynniki miały wpływ na sprzedaż Państwa produktów? W.K.: Rok 2020 rozpoczął się zgodnie z planem. Później w marcu rozkręciła się pandemia i tak naprawdę nikt nie wiedział, co dalej wydarzy się w naszej branży. Wówczas nasza firma przyjęła kilka scenariuszy: od najbardziej skrajnych–wizji braku sprzedaży, do bardziej optymistycz- nych – zakładających, że kiedy wyjdzie słońce, to wszystko ruszy… I ruszyło! Dobre warunki pogodowe: generalnie suchy rok, cie- pła wiosna oraz zamknięcie nas w domach spowodo- wały wzrost popytu na wszystkie artykuły ogrodowe w skali niewidzianej od lat! Dzięki temu kolejny rok, czyli 2021, przyniósł nam bardzo mocny I kwartał, kiedy to wszyscy detali- ści mocno zaczęli zabezpieczać się pod kątem dostępności towarów na nadcho- dzący sezon. Sezon okazał się wprawdzie „umiarkowany”, lecz cały rok pod wzglę- dem wyników sprze- daży był dobrym rokiem, a w niektórych kategoriach – bardzo dobrym.
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NzIxMjcz