LIDER BIZNESU 8/2021

22 Jaki wpływ w szerszej perspektywie na naszą branżę miał wybuch pandemii? Co zmieniło się w handlu hurto - wym, detalicznym i preferencjach zakupowych? W.K.: Pandemia mocno przyspieszyła pewne procesy w obrębie naszego rynku, a głów- nie sposoby dokonywa- nia zakupów, oraz miała wpływ na zmianę struk- tury dystrybucji produk- tów ogrodniczych. Co najważniejsze jednak, pozytywnie wpłynęła na wspomniane reakcje popytowe opierające się na ogólnym wzro- ście zainteresowania ogrodnictwem hobby- stycznym. Sądzę, że będzie miało to swoje pozytywne skutki równieżwprzyszłości,kiedy sytuacja rynkowa wróci do normy. Jednym z kroków milowych w rozwoju Cellfast było poszerzenie portfela produktów o wysokojakościowe narzędzia ręczne. Jakim zainteresowaniem cieszą się one obecnie wśród detalistów i konsumentów? Jak powiększa się ich oferta? W.K.: Wprowadzenie do oferty niezawodnych narzędzi z linii Ideal Pro, która została zaprojek- towana przede wszyst- kim z myślą o użytkow- nikach, w półce cenowej średnio wyższej pozwo- liło to na wygenerowa- nie znaczących wzro- stów sprzedażowych w całym portfolio narzę- dzi będących do tej pory w ofercie Cellfast. Te produkty z racji swojej świeżości i niezawodności można coraz częściej zobaczyć w naszych ogrodach, na WYWIAD Rok 2021 to wprowadzenie do sprzedaży zrasza - czy ręcznych w średniej linii Ideal takich jak Hy - dron, Shower i 6-funkcyjny Rain. Produkty zosta - ły zaprojektowane głównie w oparciu o walory użytkowe rodzimej produkcji, z ciekawą, wyróż - niającą się stylistyką

RkJQdWJsaXNoZXIy NzIxMjcz