LIDER BIZNESU 8/2021
Lider Biznesu. Ogrodniczy Magazyn Branżowy 23 WYWIAD Stara maksyma mówi, że jak coś do - brze wygląda, to jest również dobrze wykonane, i tym kierują się klienci detaliczni wybierający produkty marki Cellfast placach budów czy w lasach, a więc cieszą się powo- dzeniem klientów detalicznych, co jest w mojej ocenie najbardziej istotne. Równolegle rozwijają Państwo wachlarz innowacyjnych produktów do nawadniania. O jakie nowości powięk - szył się ich wybór? Co je wyróżnia? W.K.: Aktualnie w procesie projektowym i wdrożenio- wym jest kilka ciekawych pozycji. Rok 2021 to wpro- wadzenie do sprzedaży zraszaczy ręcznych w średniej linii Ideal takich jak Hydron, Shower i 6-funkcyjny Rain. Produkty zostały zaprojektowane głównie w oparciu o walory użytkowe, są rodzimej produkcji, z ciekawą, wyróżniającą się stylistyką. W obliczu tego, co aktual- nie dzieje się na rynkach światowych, jestem przeko- nany, że pozycje te będą cieszyć się dużym zaintereso- waniem w nadchodzącym roku 2022. Liczne nagrody, m.in. Red Dot Design, iF Design, Top Design czy Dobry Wzór potwierdzają duże przywią - zanie Cellfast do dizajnu produktowego. Jak ważnym elementem strategii rozwoju firmy jest dizajn? Na co zwracają Państwo uwagę, tworząc produkty? W.K.: Wzornictwo produktowe jest, oprócz walorów użytkowych, ważnym elementem sprzedażowo-mar- ketingowym dla Cellfast. Na rynku znajdziemy wiele produktów konkurencyjnych, wyglądających podob- nie względem siebie. Dlatego chcemy się w tej kwe- stii zawsze wyróżniać. Stara maksyma mówi, że jak coś dobrze wygląda, to jest również dobrze wykonane, i tym kierują się według nas klienci detaliczni wybiera- jący produkty marki Cellfast. Jakie są Państwa najbliższe plany? Czy możemy uchylić rąbka tajemnicy, jakie cele zamierzacie Państwo zreali - zować w 2022 r.? W.K.: Zamierzamy – jak w ciągu ostatnich 30 lat – „robić swoje”, a więc wraz z dystrybutorami generować wyso- kie obroty poprzez nieprzerwane dostarczanie klien- tom detalicznym produktów użytkowych budujących ich domy i dbających o ich ogrody.
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NzIxMjcz