Lider Biznesu 8/2022

12 BLIŻEJ BRANŻY F irma Partner z Wrocławia, znany i ceniony w kraju i za granicą, dystrybutor części zamiennych i akcesoriów do sprzętu ogrodniczo-leśnego, tej jesieni wprowadza nowość, jakiej dotychczas w Polsce nie było. To linia akumulatorowych urządzeń marki EGO . Produktów cechujących się niespotykanymi rozwiązaniami technicznymi, wyjątkową mocą oraz żywotnością. O wyjątkowych walorach urządzeń EGO rozmawiamy z Sebastianem Starostą, Dyrektorem Zarządzającym Partner Sp. z o.o. Zanim wszedłem do Pana gabinetu, mijałem rozbudowaną wystawę urządzeń akumulatorowych w szaro-zielonym kolorze. Czy nie obawia się Pan, że na premierę nowej marki wśród aku-konkurencji jest za późno? Sebastian Starosta: Nigdy nie jest za późno na wprowadzanie nowej marki, zwłaszcza jeśli charakteryzuje się tak dobrymi parametrami, jak urządzenia EGO. Rozwiązania proponowane w tej linii urządzeń akumulatorowych oferują największą moc i zapewniają ogromną przyjemność użytkowania. Obserwuję od dawna tendencje rynku w branży ogrodniczo-leśnej pod kątem ochrony środowiska, rozwoju technologii oraz potrzeb klientów. Przekrocz granicę przyszłości z marką EGO Nadchodzi czas bez spalin. Bacznie przyglądam się także sytuacji na świecie i rosnącym cenom paliw. Wspólnie z pracownikami wyciągamy wnioski i w oparciu o nie podjęliśmy decyzję o rozszerzeniu naszej oferty o sprzęt akumulatorowy. Uważam, że nadszedł właśnie idealny moment na takie posunięcie. Marka EGO podbiła już rynek amerykański, będąc tam liderem w swoim segmencie. Doskonale radzi sobie także w Europie Zachodniej. Nadszedł czas na rynek Polski, otwierając dodatkowe szanse rozwoju dla naszej firmy. Dlaczego zdecydował się Pan właśnie na tę markę? S. S.: Od dawna poszukiwałem gamy produktów, która pasowałaby do naszego portfolio i pozwoliła dostosować ofertę do aktualnych i przyszłych potrzeb rynku. Produkty marki EGO to doskonały wybór i gwarancja jakości. Marka EGO należy do koncernu Chervon, jednego z liderów w produkcji urządzeń akumulatorowych do zastosowań w ogrodzie, na budowie i w domu. Produkty firmy dostępne są w ponad 100 krajach na świecie, a europejskie przedstawicielstwo znajduje się w Wielkiej Brytanii. W Polsce od lat dostępna jest, należąca do koncernu marka Flex. Cieszy się ona bardzo dobrą opinią wśród specjalistów branży budowlanej. EGO natomiast powstało z myślą o pracy w ogrodzie i w lesie. Szeroka, skierowana do każdego, oferta pozwala zaspokoić potrzeby nawet najbardziej wymagających użytkowników. W ofercie znajdują się trzy gamy produktów: dla użytkowników hobby, półprofesjonalnych oraz profesjonalnych, w tym arborystów.

RkJQdWJsaXNoZXIy NzIxMjcz