Lider Biznesu 8/2022

66 Busem przez polskie ogrody – przygotowania do 6 sezonu – ZAPRASZAM DO WSPÓŁPRACY 5. sezon projektu „Busem przez polskie ogrody” realizowanego na blogu „Z ogrodem na TY” wkracza w ostatni etap, a tymczasem ruszają już przy - gotowania do sezonu 6 – 2023. Stąd uprzejmie zapraszam do współpracy. S ezon 5, podobnie jak wcześniejsze, to intensywny czas, podczas którego działo się bardzo wiele. Bus podróżował po całym kraju, odwiedzał ogrody pry- watne, ale również ciekawe miejsca, firmy, wydarzenia i imprezy. To wszystko po to, aby wydobyć z nich to, co naj- cenniejsze, czym można inspirować sympatyków projektu i szeroko pojętej branży ogrodniczej.A jednocześnie w spo- sób ciekawy i oryginalny promować uczestniczących w nim partnerów. Projekt rozpoczął się w styczniu 2018 roku, nieprzerwanie trwa do dzisiaj, w chwili obecnej ruszają przygotowania do sezonu 2023, rozmowy z obecnymi partnerami i poszuki- wanie kolejnych. A tych z roku na rok przybywa, ponieważ projekt nieustannie zatacza coraz szersze kręgi. Projekt jest już bardzo rozpoznawalny, a ilość materia- łów, jakie z jego pomocą udało się zgromadzić, każdego miesiąca inspiruje i zachwyca setki tysięcy czytelników stron „Z ogrodem na TY”, ale także sympatyków licznych firm i magazynów, które mają nad nim patronaty. Warto również przypomnieć, że projekt łączy wizyty w ory- ginalnych ogrodach z ciekawą prezentacją partnerów i ich produktów. Podkreślenia wymaga również fakt, że ma misję edukacyjną, w oryginalny i przystępny sposób pokazując pasję i radość, jaką może nieść samodzielne i przemyślane zagospodarowywanie przestrzeni, sto- sowanie ciekawych rozwiązań w zakresie materiałów, produktów, architektury ogrodowej i nasadzeń roślin- nych. Udowadnia również, że własnymi pomysłami, TEKST i ZDJĘCIA: Tomasz Szostak, zogrodemnaty.pl BUSEM PRZEZ POLSKIE OGRODY podpartymi ciężką i systematyczną pracą, można osiągnąć spektakularne efekty, które mogą zachwycać i inspirować miliony osób. W sezonie 2022 całe przedsięwzięcie realizowane jest z udziałem firm: Stiga, Agrimpex, Gnejsy.pl, Planta, Altax, Ramp, Kronen, Gardena, Target, 24garden, Litex Garden i Kwazar. Korzystając z okazji, chciałbym im z tego miejsca serdecznie podziękować za udział i owocną współpracę. Podsumowując projekt „Busem przez polskie ogrody”, z całą pewnością można powiedzieć, że utkwił w świa- domości czytelników już na tyle mocno, a sam bus stał się już tak mocno rozpoznawalny, że stanowi to dosko- nałą podstawę do rozbudowy projektu i kontynuowania go w latach kolejnych. Projekt zdobywa kolejne wyróż- nienia i patronaty, a całe przedsięwzięcie systematycznie się rozbudowuje. Wokół projektu pojawiają się kolejne aktywności, które wpływają na coraz większą rozpozna- walność i jeszcze większe zasięgi. Jest to zatem doskonała prognoza na sezon 6 – 2023, który będzie jeszcze ciekaw- szy. Rysują się kolejne ciekawe perspektywy, które z całą pewnością będą wymierne dla marek, które zdecydują się na uczestnictwo. <

RkJQdWJsaXNoZXIy NzIxMjcz