LIDER BIZNESU 9/2020

34 garden biznes Zadowolenie klientów priorytetem Robert Muszyński Dyrektor Form-Plastic Sp. z o.o. Piękny taras, balkon czy ogród to wizytówka każdego domu lub mieszkania. Nieodłącznym elementem, który sprawia, że nasze rośliny pięknie się prezentują, są właśnie donice, w jakich je hodujemy. Bo kto powiedział, że tylko roślina ma zachwycać? - Niech donice również zaskakują naszych gości i nas samych. Sahara Petit to bestseller w naszym asortymencie. Mimo że znajduje się w ofercie kilka lat, jej popularność ciągle rośnie. Oznacza to, że wpi- suje się ona w trendy dzięki temu, że dostępna jest w tak szerokiej gamie kolorystycznej - w ośmiu kolorach. Linia Sahara rozszerzana jest co roku poprzez wprowadzanie nowych modeli. Chcemy zachwycać naszych odbiorców pomysłowością i dbałością o detale. Do każdego sezonu przygotowujemy się cały rok, analizując wymagania naszych klientów. Ich zadowolenie jest najważniejsze. Jakość materiału Klienci poszukujący donic oraz osłonek przykładają dużą wagę nie tylko do ich wyglądu, ale także do jakości mate- riału. Niesłabnącym powodzeniem w naszym kraju od lat cieszą się donice ceramiczne: dostępne zarówno w natu- ralnym kolorze, jak i powleczone warstwami kolorowego szkliwa. Produkty te doskonale harmonizują z elementami drewnianymi, bambusowymi, rattanowymi oraz szlachet- nymi tkaninami. Popularność zyskują w Polsce ponadto industrialne lub owalne donice metalowe, stalowe i alumi- niowe, które stosuje się m.in. do sadzenia ziół oraz beto- nowe - przeznaczone na ogół do większych okazów roślin ozdobnych. Produkty te sprzedają się coraz lepiej, ponie- waż wśród konsumentów mają opinię trwałych i solidnych - podobnie jak donice w rozmiarach XXL. Klientom kupującym donice i osłonki zależy obecnie m.in. na ich lekkiej wadze, która pozwala przenosić rośliny w słoneczne dni na taras lub balkon, do nawadniania, nawożenia lub wymiany podłoża

RkJQdWJsaXNoZXIy NzIxMjcz