LIDER BIZNESU 9/2020

poziom wyżej 40 nicze nie mogą grać na zwłokę i opierać się na prowizorycz- nych rozwiązaniach. Pandemia i wynikające z niej obostrze- nia oraz inne konsekwencje rodzą potrzebę radykalnych działań. Dobrym przykładem jest w tym przypadku IKEA, która zamknąwszy punkty stacjonarne, rozwija usługę „click & collect”, odwołuje się do niepewności kupujących, ich potrzeby optymalizacji czasu, zmienia strategię cenową dotyczącą produktów i dodatkowych usług. Bezpieczeństwo na świeczniku Detaliści, producenci i dystrybutorzy muszą zrewidować swoje strategie biznesowe i zrozumieć, jak ważne dla odbiorców jest poczucie bezpieczeństwa, nastawić się na sprzedaż większych ilości towaru i zawalczyć o lojalność Oliver Mathys jest gościem specjalnym Kongresu Liderów Branży Ogrodniczej 2021, który odbędzie się w dniach 25–26 lutego 2021 r. Bilety na to wydarzenie już można nabyć online! Specjalnie dla nas ten międzynarodowej sławy ekspert i konsultant firm oraz centrów ogrodniczych podzieli się swoimi obserwacjami dotyczącymi europejskiego rynku ogrodniczego klientów. O tym, jak przedsiębiorcy mogą tego dokonać, Oliver Mathys będzie mówił podczas swojego wystąpienia na przyszłorocznym Kongresie Liderów Branży Ogrodniczej. Poza schematami Rozkwit sprzedaży e-commerce, wymogi bezpieczeń- stwa, zmiany w przestrzeni aranżacyjnej sklepów i cen- trów ogrodniczych, ład nowej normalności to tylko niektóre spośród największych wyzwań, którym w najbliż- szym czasie będą musieli stawić czoła właściciele centrów ogrodniczych i inni uczestnicy rynku. Mimo iż zapotrzebo- wanie na produkty ogrodnicze utrzymuje się na wysokim poziomie, detalistom i dystrybutorom nie zawsze udaje się spełnić wygórowane oczekiwania odbiorców. Badania, które zaprezentuje podczas Kongresu Liderów Branży Ogrodniczej 2021 Oliver Mathys, dowodzą, że naprawdę niewielkiemu odsetkowi firm udaje się przekroczyć wymagania klientów. Tymczasem to właśnie od efektu „WOW” zależy często rentowność biznesu! Marka i inter- netowy wizerunek przedsiębiorstwa nie może rozmijać się z prawdą.

RkJQdWJsaXNoZXIy NzIxMjcz