LIDER BIZNESU 9/2020

Lider Biznesu. Ogrodniczy Magazyn Branżowy 51 Na znaczeniu zyskała m.in. sprzedaż online. Dlatego otworzyliście Państwo sklep internetowy. Jakie produkty mogą w nim zakupić klienci i jakie funkcjonalności oferuje e-sklep? A.B.: Wiosną tego roku klienci zaczęli dopytywać o możliwości zakupu produktów z naszej oferty drogą internetową. Zaczęliśmy realizować zamówienia na telefon z dostawą, ale równolegle zaczęliśmy działania dotyczące sklepu internetowego, co pozwoliło nam uporządkować kwestie związane z zapytaniami, płatnościami i wysyłką. Oferta e-sklepu obejmuje aktualnie kilkaset pozycji produktowych, które w danym okresie cieszą się największym zainteresowaniem. Ponadto użytkownicy mogą dokładnie wyfiltrować produkty wg swoich oczekiwań dotyczących ogrodu, balkonu czy tarasu i intuicyjnie je wyszukać. Zależy nam również, aby klienci w sklepie łatwo odnaleźli wszystkie komplementarne produkty dla danego celu. Jakie są Państwa najbliższe plany? A.B.: Chcemy wciąż doskonalić obsługę klientów na miejscu i prowadzić szkolenia z nią związane. Planujemy też zorganizowanie kursu fotograficznego dla pracowników. Z pewnością dużo czasu poświęcimy jeszcze przygotowaniu firmy do paszportowania roślin zgodnie z wymogami Państwowej Inspekcji Ochrony Roślin i Nasiennictwa. Już teraz przywiązujemy do tej kwestii dużą wagę. Ponadto planujemy rozwój współpracy i wymianę doświadczeń z Polskim Stowarzyszeniem Centrów Ogrodniczych oraz grupą Dobre Centrum Ogrodnicze, aby uczynić naszą ofertę bardziej atrakcyjną dla kupujących i wyróżnić się na tle konkurencji.

RkJQdWJsaXNoZXIy NzIxMjcz