LIDER BIZNESU 9/2020

57 Lider Biznesu. Ogrodniczy Magazyn Branżowy REKLAMA ograniczone możliwości przemieszczania się ludzi. Siedząc w domach, na tarasach i w ogrodach, zaczęliśmy odkry- wać piękno roślin i bardziej dbać o estetykę otoczenia. Obcowanie z naturą okazało się wręcz modą, a hodowle domowych warzyw, owoców i kwiatów rozwiązaniem i sposobem na spędzanie wolnego czasu, relaks i ucieczkę od codziennych zmartwień i wiadomości. Czekając na przyszły rok Myślę, że nadchodzący 2021 r. i sezon handlowy będzie bardzo udany! Nie zmienimy bowiem szybko naszych przy- zwyczajeń, a klienci, którzy już zasmakowali obcowania z ziemią i roślinami, powrócą do naszych sklepów z począt- kiem wiosny. Oferta sklepów i centrów ogrodniczych została dostrze- żona przez wielu nowych kupujących, którzy do tego roku nie zaglądali zbyt często do naszych sklepów. Wielu z nich było wręcz zaskoczonych tak mocno rozbudowaną ofertą akcesoriów i dodatków dekoracyjnych do domu. Mało kto z klientów centrów ogrodniczych był świadomy tak szero- kiej oferty, jaką one oferują, a mnogość roślin i gotowych rozwiązań znalazła uznanie wśród nowych, często młodych odbiorców. Okazało się, że dobrze przygotowana oferta i sposób organizacji sprzedaży to sukces, na który nie trzeba było długo czekać. Najbliższe tygodnie w centrach ogrodniczych to czas zato- warowania i przygotowanie się do nadchodzącego wiosen- nego okresu handlowego. Warto dobrze przeanalizować tegoroczne zachowania naszych klientów, przyjrzeć się ich koszykom zakupowym, by w jak najlepszy sposób przygo- tować ofertę na wiosnę 2021 r.

RkJQdWJsaXNoZXIy NzIxMjcz