LIDER BIZNESU 9/2020

66 busem przez polskie ogrody Podsumowanie trzeciego sezonu w 2020 r. Projekt „Busem przez polskie ogrody” rozpoczął się w stycz- niu 2018 r. i nieprzerwanie trwa do dzisiaj. Już teraz trwają ostatnie przygotowania do sezonu 2021: dopinanie formal- ności i ustalenia z przyszłorocznymi partnerami. A tych z roku na rok przybywa, ponieważ projekt z roku na rok zatacza coraz szersze kręgi! Liczą się liczby Sezony 2018 i 2019 okazały się bardzo intensywne, ale to, co działo się w sezonie 2020 z pewnością może imponować! Zgodnie z założeniami projektu były to 24 wizyty w prze- pięknych i różnorodnych ogrodach prywatnych oraz co naj- mniej drugie tyle w innych ciekawych branżowo miejscach. To z kolei przekłada się na kilometry, których bus w barwach projektu przejechał blisko 20 tys. Wszystko to powoduje, że projekt jest już bardzo rozpoznawalny, a ilość materiałów i inspiracji, jakie z jego pomocą udało się zgromadzić, na okrą- gło zachwyca setki tysięcy czytelników stron „Z ogrodem na TY”. Warto tylko nadmienić, że w okresie od stycznia do listo- pada, fanpage bloga wyświetlany był przeszło 25 mln. razy, przy jednoczesnych przeszło 1,5 mln reakcjach czytelników i blisko 2 mln wyświetleń filmów. Całe przedsięwzięcie realizowane było z udziałem partnerów, którymi w sezonie 2020 byli: Stiga, Gardena, Altax, Kronen, Kwazar, Ramp, Legutko, Agrimpex i Gnejsy.pl. Korzystając z okazji, chciałbym im z tego miejsca serdecznie podzięko- wać za udział i owocną współpracę! TEKST i ZDJĘCIA: Tomasz Szostak, www.zogrodemnaty.pl Ogród w praktyce Warto również przypomnieć, że projekt łączy wizyty w orygi- nalnych ogrodach z ciekawą prezentacją partnerów i ich pro- duktów. Podkreślenia wymaga również fakt, że ma misję edu- kacyjną: w oryginalny i przystępny sposób ukazywać pasję i radość, jaką może nieść samodzielne i przemyślane zago- spodarowywanie przestrzeni, stosowanie ciekawych rozwią- zań w zakresie materiałów, produktów, architektury ogrodo- wej i nasadzeń roślinnych. Udowadnia również, że własnymi pomysłami, podpartymi ciężką i systematyczną pracą, można osiągnąć spektakularne efekty, które mogą zachwycać i inspi- rować miliony osób. Dobre perspektywy Podsumowując sezon 3. „Busem przez polskie ogrody” w 2020 r., można z całą pewnością stwierdzić, że mocno zako- rzenił się w świadomości czytelników, a sam bus stał się tak rozpoznawalny, że stanowi solidną podstawę do rozbudowy projektu i kontynuowania go w kolejnych latach. Tym bar- dziej, że zdobywa on nowe wyróżnienia i patronaty, a przed- sięwzięcie systematycznie się rozrasta. Wokół projektu pojawiają się kolejne aktywności, które wpły- wają na coraz większą rozpoznawalność i jeszcze większe zasięgi. To doskonała prognoza na sezon 4. w 2021 r., który będzie jeszcze ciekawszy! Rysują się kolejne, ciekawe per- spektywy, które z całą pewnością będą wymierne dla marek, które zdecydowały się na uczestnictwo. D obiega końca trzeci sezon projektu „Busem przez polskie ogrody”, reali- zowanego na blogu www.zogrodemnaty.pl. To bardzo długie 12 miesięcy, podczas których działo się bardzo wiele. Bus podróżował po całym kra- ju, odwiedzał ogrody prywatne, ale również ciekawe miejsca i imprezy. Wszystko po to, aby wydobyć z nich to, co najcenniejsze i móc inspirować set- ki tysięcy czytelników. A jednocześnie w sposób ciekawy i oryginalny promować swoich partnerów. TOMASZ SZOSTAK EKSPERT

RkJQdWJsaXNoZXIy NzIxMjcz