Lider biznesu 9/2021

22 Po niemal 30 latach działalności firma Chomik może poszczycić się wie - loma imponującymi dokonaniami. O tym, jak rodzinna hurtownia, wyspe - cjalizowana początkowo w sprzedaży słoi szklanych, dzięki determinacji i ciężkiej pracy stała się jednym z liderów branży „dom i ogród” w Polsce i na rynkach międzynarodowych opowiada Piotr Świeży, Sales Manager firmy Chomik M Świeży Sp. J. Z każdym krokiem umacniamy naszą pozycję Jak u progu 30-lecia działalności można podsumować roz- wój firmy Chomik? Jakie cele udało się Państwu zrealizo- wać ostatnio i jakie sukcesy osiągnęła spółka? Piotr Świeży: Przede wszystkim cieszy nas stabilny i kon - sekwentny rozwój przedsiębiorstwa. Gdy patrzymy na historię Chomika, widzimy, jak długą drogę przeszliśmy. To są codzienne małe kroczki..., a także kroki milowe, takie jak nowe inwestycje, budowa kolejnych hal czy rozszerzanie asortymentu na nowe kategorie produk - tów i segmenty rynku. Dużym sukcesem jest wprowadzenie na rynek i umoc - nienie marki własnej GardenLine. Efektem 5-letniej pracy jest prężnie rozwijający się i świetnie rozpozna - walny na rynku brand obejmujący około 1500 produk - tów z kategorii akcesoriów i architektury ogrodowej. W kończącym się roku Chomik po raz kolejny został uhonorowany w rankingu miesięcznika Forbes „Forum Firm Rodzinnych 2021”. Wcześniej już czterokrotnie otrzymywał Diamenty Forbesa. Rozwój firmy widać także po danych dotyczących zatrudnienia, które wzro - sło do 180 osób. ROZMAWIA: Marcin Fajerski WYWIAD Widzimy, jak długą drogę przeszli - śmy. To są codzienne małe krocz - ki..., a także kroki milowe

RkJQdWJsaXNoZXIy NzIxMjcz