Lider biznesu 9/2021

30 GARDEN BIZNES Morze możliwości – rozwój rynku nawadniania Z danych agencji badawczej Persistence Market Research wynika, że światowy rynek nawadniania przekroczył już wartość 4,4 mld dol. i wciąż rośnie! Prognozuje się, że aż do 2030 r. średnioroczne tempo wzrostu wyniesie ok. 4,5%. S przedaż produktów do nawadniania na świecie pozostaje po części zależna od warunków pogo - dowych w poszczególnych jego regionach, ale coraz większy wpływ na rozwój tego segmentu mają wymagania konsumentów dotyczące funkcjonalno - ści i ceny proponowanych rozwiązań oraz aktualne trendy. Czołowi producenci asortymentu do nawadnia - nia mogą w ciągu najbliższych lat być więc spokojni TEKST: Marcin Fajerski ZDJĘCIA: AdobeStock Z artykułu dowiesz się m.in .: ü Jakie czynniki stymulują wzrosty w segmencie nawadniania ü Jakie są obecnie trendy na tym rynku ü Jakie nowości mają szansę go podbić o popyt i dobre wyniki finansowe. Wiodącym dostaw - com z pewnością sprzyjać będzie niewielki stopień roz - drobnienia branży nawodnieniowej i wysokie bariery wejścia dla nowych graczy. Dlatego kluczowi opera - torzy, wśród których wymienia się m.in. marki Cellfast, Rain Bird, Toro, Gardena, wciąż mogą udoskonalać i roz - wijać swoje portfolio asortymentowe.

RkJQdWJsaXNoZXIy NzIxMjcz