Lider biznesu 9/2021

66 Busem przez polskie ogrody – zaproszenie do współpracy w sezonie 5 Dobiega końca 4 sezon projektu „Busem przez polskie ogrody” realizowa - nego na blogu www.zogrodemnaty.pl. To bardzo długie 12 miesięcy, podczas których działo się bardzo wiele. Bus podróżował po całym kraju, odwiedzał ogrody prywatne, ale również ciekawe miejsca i imprezy. To wszystko po to, aby wydobyć z nich to, co najcenniejsze, i każdego miesiąca móc inspiro - wać setki tysięcy czytelników. A jednocześnie w sposób ciekawy i oryginal - ny promować swoich partnerów. T ymczasem trwają również przygotowania do sezonu 5, do którego lista partnerów wciąż jest jeszcze otwarta. Dlatego z pełną świadomością wartości projektu, który rozpoczął się w styczniu 2018 r. i nieprze - rwanie trwa do dzisiaj, zapraszam do współpracy. IMPONUJĄCY SEZON Sezony 2018, 2019 i 2020 były bardzo intensywne, ale to, co działo się w sezonie 2021, z pewnością może impo - nować. Zgodnie z założeniami projektu były to 24 wizyty w przepięknych i różnorodnych ogrodach prywatnych oraz co najmniej drugie tyle w innych, ciekawych branżowo miejscach.To z kolei przekłada się na kilometry, których bus w barwach projektu przejechał blisko 15 tys.! Wszystko to powoduje, że projekt jest już bardzo rozpoznawalny, a ilość materiałów i inspiracji, jakie z jego pomocą udało się zgro - madzić, na okrągło inspiruje i zachwyca setki tysięcy czy - telników stron „Z ogrodem na TY”. ŹRÓDŁO INSPIRACJI Warto również przypomnieć, że projekt łączy wizyty w ory - ginalnych ogrodach z ciekawą prezentacją partnerów i ich produktów. Podkreślenia wymaga również fakt,że ma misję edukacyjną, w oryginalny i przystępny sposób pokazując TEKST i ZDJĘCIA: Tomasz Szostak, Z OGRODEM NA TY pasję i radość, jaką może nieść samodzielne i przemyślane zagospodarowywanie przestrzeni, stosowanie ciekawych rozwiązań w zakresie materiałów, produktów, architektury ogrodowej i nasadzeń roślinnych. Udowadnia również, że własnymi pomysłami, podpartymi ciężką i systematyczną pracą można osiągnąć spektakularne efekty, które mogą zachwycać i inspirować miliony osób. W sezonie 2021 całe przedsięwzięcie realizowane jest z udziałem firm: Stiga, Gardena,Altax, Kronen, Kwazar, Ramp, Agrimpex, Gnejsy.pl, Litex Garden, Doram Design, Polish Green i Planta.Korzystając z okazji,chciałbym imz tego miej - sca serdecznie podziękować za udział i owocną współpracę. NAJLEPSZE PRZED NAMI Podsumowując projekt „Busem przez polskie ogrody”,z całą pewnością można powiedzieć, że utkwił w świadomości czytelników już na tyle mocno, a sam bus stał się już tak mocno rozpoznawalny, że stanowi to doskonałą podstawę do rozbudowy projektu i kontynuowania go w latach kolej - nych. Projekt zdobywa kolejne wyróżnienia i patronaty, a całe przedsięwzięcie systematycznie się rozbudowuje. Wokół projektu pojawiają się kolejne aktywności, które wpływają na coraz większą rozpoznawalność i jeszcze większe zasięgi. Jest to zatem doskonała prognoza na sezon 5 – 2022, który będzie jeszcze ciekawszy. Rysują się kolejne ciekawe perspektywy, które z całą pewnością będą wymierne dla marek, które zdecydują się na uczestnictwo. BUSEM PRZEZ POLSKIE OGRODY

RkJQdWJsaXNoZXIy NzIxMjcz