Lider biznesu 9/2021

Lider Biznesu. Ogrodniczy Magazyn Branżowy 7 BLIŻEJ BRANŻY • W. Legutko Przedsiębiorstwo Hodowlano-Nasienne Sp.z o.o.: - Autorska kolekcja dalii dr inż. Wiesława Legutko - Dynia zwyczajna patison Aureus F1 - Kolekcja Daliowe Love • ARIES POWER EQUIPMENT Sp. z o. o.: - Elektryczna pompa zanurzeniowa WA BESTONE VOXMA - Kosa spalinowa HONDA UMK 450 E XEET • PLANTICO - Hodowla i Nasiennictwo Ogrodnicze Zie - lonki Sp. z o.o.: - LUIZA /FASOLA ZWYKŁA KARŁOWA - OGÓREK STARTER F1 • Przedsiębiorstwo Nasienne TORAF Leszek,Tomasz i Rafał Węgrzynowscy Sp.j.: - Mieszanka przyciągająca TRZMIELE • RAYMO S.R.O. / TOMEX-OGRODY: - Ekokosiarki RAYMO • LAMELA Sp. z o.o. Sp.k.: - Kwietnik KARO eco coffee deska • TARGET S.A. / TAMARK SA: - Nawozy z mączką bazaltową • Wokas SA: - Ziemia do traw ozdobnych Wokas Smart • CELL-FAST Sp. z o.o.: - Zraszacz pistoletowy HYDRON IDEAL™ (nagrodzony również Złotym Medalem – Wybór Kon - sumentów) ROZWIANE OBAWY Marcin Młodzikowski dyrektor handlowy Kwazar Corporation Sp. z o.o. Po rocznej przerwie targi GARDENIA były dla wystawców dużą niewiadomą. Z jednej strony mieliśmy prawie dwa lata przerwy od imprez targowych, z drugiej – tuż przed rozpoczęciem tegorocznej edycji – pandemia znów zaczęła przybierać na sile. Pojawiły się obawy, czy klienci zdecydu - ją się przyjechać do Poznania. W ostatecznym rozrachunku jednak targi możemy zaliczyć do udanych. Odbyliśmy dużo rozmów biznesowych, pojawili się nowi potencjalni kon - trahenci z rynków europejskich i azjatyckich. Ale targi to również budowanie relacji, dobrze było znów spotkać się i porozmawiać w mniej zobowiązującej atmosferze. Jak co roku, tak i tym razem na GARDENII nie zabrakło czo - łowych producentów i topowych decydentów w sektorze ogrodniczym. – Tegoroczna edycja skupiła się najbardziej na łączeniu profesjonalistów branży ogrodniczej. Grupa ta stano - wiła zdecydowaną większość wśród 10 014 uczestników, co umożliwiło realizację najważniejszego celu spotkań targo - wych: relacji biznesowych–podsumowuje Paulina Maniecka. BRANŻA CHŁONNA OGRODNICZEJ WIEDZY GARDENIA to mocny i obowiązkowy punkt w kalendarzu branży ogrodniczej.Targi w Poznaniu wróżą wiosnę,wyzna - czają trendy oraz łączą pasjonatów zieleni z Polski i Europy. W tym roku GARDENIĘ odwiedzili przedstawiciele branży z 20 krajów, m.in. z Austrii, Niemiec, Czech, Węgier, Ukra - iny, Rosji, Włoch, Wielkiej Brytanii, Holandii, Belgii, Chin, Rumunii czy Słowacji. Na Targach pojawili się również

RkJQdWJsaXNoZXIy NzIxMjcz