Lider Biznesu 9/2022

26 Szpadel prosty IdealPRO GARDEN BIZNES O doświadczeniach sprzedażowych ostatnich lat, perspektywach i nowościach na nadchodzący sezon rozmawiamy z Wojciechem Kalenieckim, dyrektorem ds. sprzedaży w Cellfast. Narzędzia serii IdealPRO: lider dynamiki sprzedaży w Cellfast Łopata do śniegu IdealPRO ROZMAWIAŁ: dr Piotr Łuczak ZDJĘCIA: CELLFAST Lata pandemii przyniosły duże zainteresowanie ogro - dami i ich pielęgnacją. Jak rzutowało to na obroty han - dlowe Państwa firmy? Wojciech Kaleniecki: Zdecydowany wzrost popytu na towary ogrodnicze w okresie pandemicznym przyczy- nił się do znaczących wzrostów sprzedaży we wszyst- kich kategoriach produktów znajdujących się w ofercie Cellfast. Dynamika tych wzrostów była bardzo wysoka zwłaszcza w latach 2020-2021. W bieżącym roku nadal utrzymujemy obroty handlowe na zadowalającym poziomie, jednakże rynek ze względu na szereg negatywnych aspektów jak wojna na Ukrainie czy inflacja staje się bardziej wymagający. Na co był największy popyt spośród oferowanego przez Was asortymentu? W.K.: Największym zainteresowaniem cieszyły się pro- dukty ze średniej i wyższej półki cenowej zarówno w kategorii nawadniania, jak i narzędzi ogrodniczych. Szczególną uwagę należy jednak zwrócić na narzędzia z serii IdealPRO, które były i są zdecydowanym liderem dynamiki sprzedaży w ostatnim czasie. Na ile przetasowania w łańcuchach dostaw miały wpływ na prowadzoną przez Was sprzedaż? W.K.: Zakłócenia w łańcuchach dostaw nie wpłynęły znacząco na naszą sprzedaż, odpowiednie zapasy maga- zynowe towarów oraz produkcji w toku pozwoliły na

RkJQdWJsaXNoZXIy NzIxMjcz