Lider Biznesu 9/2022

Lider Biznesu. Ogrodniczy Magazyn Branżowy 5 B LIŻEJ BRANŻY TEKST: Natalia Porożyńska ZDJĘCIA: FotoBueno S zesnasta już edycja targów GARDENIA skierowana jest w szczególności do profesjonalistów branży ogrod- niczej. Zgłosiło się ponad 270 wystawców, a liczba ta stale rośnie. W tym gronie znajdują się zarówno lide- rzy branży, jak i dziesiątki nowych firm, które debiutować będą na poznańskiej scenie. Powierzchnia stoisk liczy już 20 000 m 2 , wypełniając pawilony 5 i 6, największe hale MTP. RELACJE BIZNESOWE I CELEBROWANIE OKAZJI Istotną grupą zwiedzających nadchodzącej edycji będą cen- tra ogrodnicze i sieci handlowe oraz członkowie stowarzy- szeń związanych z branżą. W szczególny sposób w Gardenii uczestniczyć będzie Polskie Stowarzyszenie Centrów Ogrod- niczych, które w czasie targów świętować będzie swoje 25-lecie. Oprócz PSCO jubileusze celebrować będą równieżW.Legutko (30-lecie), Lasland – podłoża KRONEN (35-lecie), Agro-Sur (25-lecie) czy Stowarzyszenie Florystów Polskich (10-lecie), a to tylko niektóre z istotnych okazji. Targi będą także ponownie gościć kupców i managerów wyższego szczebla z sieci handlowych. W najbliższej edycji – wzorem ubiegłego roku – organizatorzy spodziewają się przedstawicieli m.in. Bricomarche, Leroy Merlin, Obi, Bricoman, Castorama, Jula, Auchan, Jucca, PSB, Pszczółka, Empik, Lidl czy Panattoni. EKOLOGIA TO NIE TREND, TO NOWY STANDARD Ciągle wzbogacany program wydarzeń targów GARDE- NIA ponownie dostarczy solidnej porcji branżowej wiedzy, dostępu do praktycznych porad oraz źródła inspiracji –este- tycznych i ekologicznych. Ważnymi punktami dla profesjo- nalnej publiczności będą między innymi: • III edycja Areny Krajobrazu, • XVI edycja Miejskiej Sztuki Ogrodowej, • konferencja Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Twórców Ogrodów, • konferencja inaugurująca „Koalicję na rzecz miejskich łąk”, • pokazy i wykłady Federacji Arborystów Polskich, • Speakers’ Corner, w którym w formacie debaty poruszona zostanie tematyka świadomego projektowania zieleni oraz ekologii w ogrodzie prywatnym i publicznym. Wśród ekoinspiracji znajdą się także wydarzenia flory- styczne, w tym pokazy mistrzów florystyki, których prośrodo- wiskowa postawa będzie punktem wyjścia i refleksji. „Targi to nie tyle stoisko, co obecność. To przestrzeń utrwa- lania i powstawania relacji, które nie wystąpiłyby w żadnych innych warunkach”. Tak podsumowała poprzednią edycję dyrektor projektu GARDENIA Paulina Maniecka. Tegoroczne spotkanie „zielonego biznesu”, odbywające się w dniach 17-19 listopada na Międzynarodowych Targach Poznań- skich, uwypukli ten sens jeszcze bardziej: najcenniejsza waluta każdej branży to kontakty.W niepewnych czasach są, nomen omen, na wagę złota. < Międzynarodowe Targi Ogrodnictwa i Architektury Krajobrazu GARDENIA Kiedy: 17-19 listopada 2022 r. Gdzie: teren Międzynarodowych TargówPoznańskich Więcej informacji na www.TargiGardenia.pl , Bilety: www.ToBilet.pl 17-19 listopada na Międzynarodowych Targach Poznańskich odbędzie się GARDENIA – wyczekane spotkanie branży zapowiada się intensywnie! Listopadowa edycja skupi się przede wszystkim na biznesowym wymia - rze relacji: kontraktacjach ogrodniczych i nawiązywaniu kontaktów z no - wymi kontrahentami. Kontraktacje, inspiracje i nowe możliwości – targi GARDENIA 2022

RkJQdWJsaXNoZXIy NzIxMjcz