LIDER BIZNESU 10/2022

Lider Biznesu. Ogrodniczy Magazyn Branżowy 11 BLIŻEJ BRANŻY relacji biznesowych po okresie pandemii. Organizatorzy są świadomi,że nie jest to powrót do stanu sprzed lockdownu, ale przywołana statystyka daje podstawy do przypuszcze - nia, iż targi Gardenia będą dla branży ogrodniczej nadal bardzo istotnym punktem w kalendarzu promocji i  szansą na zwiększanie rozpoznawalności marki oraz działaniem przekładającym się na przychód w kolejnym roku. Tegoroczna edycja Gardenii była również niezwykle popu - larna wśród nowych firm , debiutujących na Międzynaro - dowych Targach Poznańskich. Wśród wystawców znalazło się aż 71 takich przedsiębiorstw . Łącznie Targi Gardenia miały przyjemność gościć wystaw - ców z 12 krajów (Belgia, Chiny, Czechy, Francja, Grecja, Holandia, Litwa, Łotwa, Niemcy, Wielka Brytania, Ukraina). Rynek ogrodniczy w Polsce to atrakcyjny partner bizne - sowy dla kontrahentów z Europy Zachodniej i Skandyna - wii. Rodzime szkółki roślin dostarczają materiał do niemal każdego zakątka świata. Zagraniczni wystawcy obecni na Gardenii podzielili się także spostrzeżeniami, że w Polsce cenią nie tylko zróżnicowany asortyment i wysoką jakość produktów i roślin, ale także dostrzegają ogromny poten - cjał wśród młodych ludzi, którzy za chwilę wejdą na rynek pracy i staną się konsumentami – ich zainteresowanie i zaangażowanie w ocenie rozmówców jest fenomenem na skalę Europy. Targi Gardenia odwiedziło łącznie 12 067 uczestników z 23 państw Europy i świata , w tym w największej liczbie z Austrii, Belgii, Czech, Danii, Finlandii, Francji, Niemiec,

RkJQdWJsaXNoZXIy NzIxMjcz