LIDER BIZNESU 10/2022

12 BLIŻEJ BRANŻY Hiszpanii, Holandii, Włoch, Norwegii, Słowenii, Szwecji i Ukrainy. Na targach stawili się przedstawiciele z więk - szości sieci handlowych i dystrybucyjnych oraz najwięk - sze centra ogrodnicze: Bricomarche, Auchan, Lidl, PSB Mrówka, Materiały Budowlane Wesołek, Jucca, Dino Pol - ska, Smurfit Kappa, Puratos, British American Tobacco Pol - ska, Leroy Merlin, Obi, Bricoman czy Jula. Wśród zwiedza - jących znaleźli się również uczestnicy programu Hosted Buyers z krajów takich jak: Szwecja, Dania, Finlandia, Nor - wegia, Łotwa, Litwa, Estonia, Słowacja, Czechy, Słowenia, Austria, Niemcy, Wielka Brytania, Rumunia, Ukraina. Ważnym aspektem tegorocznych targów GARDENIA była silna obecność centrów ogrodniczych, przede wszystkim tych zrzeszonych w Polskim Stowarzyszeniu Centrów Ogrodniczych oraz Grupie Zakupowej DCO. PSCO w cza - sie targów GARDENIA świętowało swoje 25-lecie, z tej okazji gromadząc Członków na Walnym Zgromadzeniu oraz zapraszając na uroczystą kolację właścicieli centrów

RkJQdWJsaXNoZXIy NzIxMjcz