LIDER BIZNESU 10/2022

66 Busem przez polskie ogrody – zaproszenie do współpracy w sezonie 6 Dobiega końca 5 sezon dużego, rozpoznawalnego i barwnego projektu „Bu- sem przez polskie ogrody”. To długie 12 miesięcy, podczas których tytułowy bus podróżował po całym kraju, odwiedzał ogrody prywatne, ale również ciekawe miejsca i imprezy. To wszystko po to, aby wydobyć z nich to, co najcenniejsze i każdego miesiąca móc inspirować setki tysięcy czytelników. A jednocześnie w sposób ciekawy i oryginalny promować swoich partnerów. T ymczasem trwają przygotowania do sezonu 6, do którego lista partnerów wciąż jest jeszcze otwarta. Dlatego, z pełną świadomością wartości projektu, który rozpoczął się w styczniu 2018 roku i nieprzerwanie trwa do dzisiaj, zapraszam do współpracy i kontaktu na adres kontakt@zogrodemnaty.pl . Jestem przekonany, że zaproponuję ciekawą ofertę, dostosowaną do potrzeb każ - dej marki.Tym bardziej, że w sezonie 2023 działania „busa” będą wsparte indywidualnymi prezentacjami produktów partnerów, na tle nowo powstałego, efektownego ogrodu. Sezony 2018-2021 były bardzo intensywne, jednak to, co działo się w sezonie 2022 z pewnością może imponować. Zgodnie z założeniami były to 24 wizyty w przepięknych i różnorodnych ogrodach oraz co najmniej drugie tyle w innych, ciekawych branżowo miejscach. To z kolei prze - kłada się na kilometry,których bus wbarwach projektu prze - jechał blisko 20 tysięcy, a  także setki aktywności i publika - cji w różnych miejscach (dla zainteresowanych udostępnię szczegółowe informacje). Wszystko to powoduje, że projekt jest już bardzo rozpoznawalny, a ilość materiałów i inspira - cji, jakie z jego pomocą udało się zgromadzić, każdego mie - siąca zachwyca setki tysięcy czytelników stron „Z ogrodem na TY” i współpracujących magazynów. Warto również przypomnieć, że projekt łączy wizyty w ory - ginalnych ogrodach z ciekawą prezentacją partnerów i ich produktów. Podkreślenia wymaga również fakt, że ma misję edukacyjną, w oryginalny i przystępny sposób pokazując pasję i radość, jaką może nieść przemyślane zagospodarowywanie przestrzeni, stosowanie ciekawych rozwiązań w zakresie materiałów, produktów, architektury ogrodowej i nasadzeń roślinnych. Udowadnia również, że własnymi pomysłami, podpartymi ciężką i systematyczną TEKST i ZDJĘCIA: Tomasz Szostak, zogrodemnaty.pl pracą, można osiągnąć spektakularne efekty, które mogą zachwycać i inspirować miliony osób. W sezonie 2022 całe przedsięwzięcie realizowane jest z udziałem Firm: Stiga, Gardena, Altax, Kronen, Kwazar, Ramp, Target, Agrimpex, Gnejsy.pl, Litex Garden, Planta i 24Garden. Korzystając z okazji, chciałbym im z tego miej - sca serdecznie podziękować za udział i owocną współpracę . Podsumowując projekt „Busem przez polskie ogrody”,z całą pewnością można powiedzieć, że utkwił w świadomości czytelników już na tyle mocno, a sam bus stał się już tak mocno rozpoznawalny, że stanowi to doskonałą podstawę do rozbudowy projektu i kontynuowania go w latach kolej - nych. Projekt zdobywa kolejne wyróżnienia i patronaty, a całe przedsięwzięcie systematycznie się rozbudowuje. Wokół pojawiają się kolejne aktywności, które wpływają na coraz większą rozpoznawalność i jeszcze większe zasięgi. Jest to zatem doskonała prognoza na sezon 6 – 2023, który będzie jeszcze ciekawszy. Rysują się kolejne, ciekawe perspektywy, które z całą pewnością będą wymierne dla marek, które zdecydują się na uczestnictwo . < BUSEM PRZEZ POLSKIE OGRODY

RkJQdWJsaXNoZXIy NzIxMjcz