Fitness Biznes 1/2021

Przez ostatni rok branża fitness była praktycznie zamknięta. Kluby wraca- ją do pracy. Czy kluby fitness lub studia treningu, baseny, OSiR-y to dla was też ciekawe miejsca sprzedaży oferty? Co możecie zaproponować obiektom spor- towym? Tam z pewnością jest wasz klient docelowy. E.K.: ‒ W CityDiet staramy się nie patrzeć przez pryzmat samej sprzedaży. Hasło, które przyświeca naszej marce, to: Zasmakuj zdro- wia! Zdrowia, na które patrzymy w sposób holistyczny – jako połączenie sposobu odży- wiania się i aktywności fizycznej. W wielu miej- scach Polski już niedługo będziecie mogli nas spotkać osobiście, ponieważ chętnie współ- pracujemy z obiektami i miejscami stawają- cymi na sport. Nasze rozwiązania to zdrowe i smaczne uzupełnienie także dnia treningo- wego. Do formy nie dochodzimy pojedynczym treningiem. Jest to pewien proces, tak samo wygląda kwestia odpowiedniego odżywiania się. Aby móc osiągnąć pełnię zdrowia, orga- nizm potrzebuje synergii aktywności z właści- wym odżywianiem. Wszystkie osoby i miejsca związane z szeroko rozumianym sportem ser- decznie zapraszamy do kontaktu. Słuchamy potrzeb każdej strony i tworzymy najlepsze rozwiązania – w kwestii diety, jak i współpracy. Waszą ambasadorką jest lekkoatletka, wi- cemistrzyni Europy w biegu na 1500 m, So- fia Ennaoui. Dlaczego wybór padł na nią? E.K.: ‒ Na zaproszenie Sofii do współpracy jako naszej ambasadorki zdecydowaliśmy się, ponieważ dostrzegaliśmy w niej sporo cech spójnych z naszymi założeniami i wartościa- mi, którymi się kierujemy w CityDiet. Stałe wyznaczanie nowych celów, ciągły rozwój, pasja i pełen profesjonalizm w działaniu. Bez chodzenia na skróty. Niesamowite jest jak wiele charyzmy i otwartości tkwi w tej drobnej osobie. Sofia jest także reprezentantką Polski na igrzyskach olimpijskich w Tokio, które już niebawem. Jesteśmy dumni, mogąc dokła- dać swoją cegiełkę do przygotowań, zapew- niając zbilansowaną, stworzoną specjalnie dla nie niej dietę. Ogromna świadomość i konse- kwencja w dążeniu do celu, skrywająca się w Sofii, idealnie pasowała do kluczowych dla nas wartości. Chcieliśmy, by ambasadorką marki CityDiet została osoba, która reprezen- tuje sobą właśnie to, co także dla nas – twór- ców konceptu CityDiet ‒ jest ważne. Dokąd zmierza CityDiet? E.K.: ‒ Mamy sporo pomysłów i planów związanych z rozwojem CityDiet. Na dniach uruchamiamy program lojalnościowy dla na- szych klientów. Chcielibyśmy nie tylko prze- konywać do siebie nowe osoby, poszukujące rozwiązań dopasowanych do ich potrzeb, ale także doceniać tych, którzy są z nami i wspie- rają rozwój naszej działalności. Jak? Choćby poprzez polecanie jej innym poszukującym cateringu dietetycznego. Przed nami partner- skie uczestnictwo w licznych wydarzeniach, na których propagowane są idee szczególnie dla nas istotne – zdrowie, aktywność fizyczna, dbałość o siebie i otoczenie naturalne. Będzie działo się wiele, dlatego śledźcie nas na bie- żąco i bądźcie blisko tego, co dobre. Blisko CityDiet! Dziękuję za rozmowę.

RkJQdWJsaXNoZXIy NzIxMjcz