Fitness Biznes 1/2021

G lobalne raporty badawcze skoncentrowane na zmianach rynkowych, w tym tych dotyczących postaw, potrzeb i doświadczeń konsumentów oraz procesów marketingo- wych, już teraz pokazują przyspieszenie niektórych prze- mian o kilka lat. Jak ostatnie kilkanaście miesięcy wpływa na sektor fitness? Na co być może nie mamy wpływu, a co pozostaje w naszych rękach? Co się skończyło, a co zaczyna w branżowym marketingu po- stcovidowym? O tym, że nigdy już nie będzie tak, jak wcześniej, słyszymy od roku bardzo często. Pomijając banalny charakter tego określenia, warto za- uważyć, że nieuniknione są zmiany wynikające z przełomowych wyda- rzeń na świecie, a do takich z pewnością należy pandemia COVID-19. NIGDY JUŻ NIE BĘDZIE TAK SAMO? Omarketingu postcovidowym w branży fitness 34 |KNOW-HOW MAGDALENA RODAK-DĘBOWSKA OdNowa – najlepszy moment na reset Tegorocznej konferencji branży internetowej, Forum IAB 2021, przy- świeca hasło: „OdNowa. Redefinicja czy reset”. To sformułowanie to symbol obecnych czasów, które sprzyjają transformacjom, przede- finiowaniu i zmianom na niemal każdej płaszczyźnie. To przełomowy moment i tylko od nas zależy, jak to wykorzystamy. Tak, jak w przy- rodzie, która uruchamia mechanizmy obronne, żeby przetrwać ‒ nie- które zwierzęta zmieniają kolory, a inne zamierają w bezruchu, udając

RkJQdWJsaXNoZXIy NzIxMjcz