Fitness Biznes 1/2021

2 |EDYTORIAL „Rząd przygotowuje się na najgorszy scenariusz, który wskazuje wzrost zachorowań na jesień” – czytamy m.in. w komunikacie Kancelarii Prezesa Rady Ministrów z 6 lipca. Trudno, w obliczu takich zapowiedzi, zachować optymizm. Zwłaszcza, jeśli prowadzi się biznes w branży fitness. Z pewnością w tej chwili każdy z nas zadaje sobie wiele pytań w rodzaju: Co dalej? Ile to potrwa? Czy będziemy nękani kolejnymi falami pandemii? Jest niepewność i brak możliwości planowania. Stoimy w miejscu? Cofamy się? Wycofujemy zrezygnowani? A może postrzegamy ten czas kryzysu jako szansę na rozwój naszej oferty w kierunkach i o produkty, o których wcześniej nawet byśmy nie pomyśleli? Światowi analitycy bankowi, wbrew naszemu branżowe- mu pesymizmowi, widzą ogromny potencjał inwestycyj- ny w segmencie wellness & fitness. Zdaniem ekspertów, boom na zdrowy tryb życia i aktywność fizyczną właśnie się zaczął. To pandemia pokazała ludziom, że zdrowie i ruch są najważniejsze. Wellness to słowo klucz do sukce- su. Brzmi dziwnie w obliczu kryzysu, prawda? Być może, ale ten trend jest bardzo wyraźny. Pytanie: czy sukces ten można osiągnąć środkami i strategiami sprzed pande- mii? Czy potrzeba bycia fit przez ludzi na całym świecie może zostać zaspokojona w sposób, który znamy? Tu eksperci inwestycyjni też są jednomyślni. To nowe szlaki, które odkrywają na razie najbardziej innowacyjne marki i usługodawcy. Czy więc czeka nas rewolucja? A może ewolucja? To przynajmniej brzmi bardziej pokojowo. Nie tylko wasze biznesy się zmieniają lub muszą się zmienić. Zmiany także w wydawnictwie i w magazy- nie, o czym więcej przeczytacie w rozmowie na str. 6. Okładka tego wydania to tak naprawdę odzwiercie- dlenie naszej pandemicznej rzeczywistości. Taki obraz znamy wszyscy z ZOOM-a, ClickMeetingu, Messengera czy innej platformy, dzięki której możliwe były spotka- nia, telekonferencje, rozmowy czy wręcz praca. To także obraz branży fitness przez wiele miesięcy lockdownu. To zajęcia grupowe i treningi personalne prowadzone online. Na okładkę pierwszego w tym roku wydania magazynu zaprosiliśmy klientów i marki, które zaufały naszej jakości komunikacji, autorów tekstów oraz boha- terów artykułów. Dziękujemy im, że zechcieli być z nami i z wami w tym numerze. Na okładce znajdziecie także nasz zespół redakcyjny, który pracował nad pierwszym wydaniem magazynu. Pozdrawiam jak zwykle słonecznie i aktywnie Dorota Warowna

RkJQdWJsaXNoZXIy NzIxMjcz