Fitness Biznes 01/2022

– PISZĄ DLA NAS – Eliasz Zientara Fizjoterapeuta i trener przygotowania motorycznego. Zagorzały zwolennik re- generacji sportowej. Od lat rozbudowuje własny program efektywnej odnowy biologicznej dla sportowców. Od począt- ku swojej pracy współpracuje z klubami sportowymi z Wrocławia i Dolnego Ślą- ska z różnych dyscyplin sportowych – od piłki nożnej, siatkówki i piłki ręcz- nej, przez lekkoatletykę, aż po zawodni- ków sztuk walki, tenisa czy żużla. Doświadczenie zawodowe zdobywał m.in . w placówkach medycznych we Wrocławiu, Łodzi, Kaliszu i Wołowie oraz podczas międzynarodowych imprez sportowych, takich jak Igrzyska Sportów Nieolimpijskich The World Games 2017 i Mistrzostwach Świata Kajak Polo, pod- czas których był fizjoterapeutą Polskiej Kadry Narodowej. Przez kilka sezonów był także fizjoterapeutą WKS Śląsk Wrocław Handball Team. Sebastian Kasprzycki i Wojciech Salmonowicz „Na co dzień zajmujemy się pracą indywidualną z ludźmi potrzebującymi pomocy w zakresie szeroko pojętego treningu. W naszej filozofii treningowej wykorzystujemy ruch do popra- wiania siły oraz mobilności ciała. Wychodzimy z założenia, że łączenie gibkości z siłą stanowi fundament dla zdrowego organizmu gotowego na przeróżne wyzwania ruchowe. Kluczem zdaje się odkrycie właściwych środków i metod, które można stopniować oraz modyfikować tak, by trafić w indywidualne potrzeby każdego z nas. Z naszych obserwacji korzyści płynące z trenin- gu mobility odczuwają zarówno sportowcy pro- fesjonalni, jak i osoby, które po prostu potrzebują zadbać o lepszą jakość życia każdego dnia. Dla nas słowo »mobility« równa się MORE ABILITY. Czyli większe możliwości! Pomysł stworzenia profilu w social mediach pojawił się z chęci dzie- lenia się z większym gronem odbiorców naszym podejściem. Liczymy, że treści, które udostęp- niamy, przyczynią się do lepszego zrozumienia tematyki mobility”. Magdalena Sala Specjalizuje się w strategii marketingowej, z na- ciskiem na Demand Marketing, Account Based Marketing oraz szeroko pojęty growth marketing, głównie w kanale digital. Na co dzień związana z branżą IT oraz systemami ERP, które porząd- kują i automatyzują procesy w firmach. Pracuje z produktami oraz usługami w modelu subskryp- cyjnym. Pokazuje, że marketerzy branży fitness powinni patrzeć, jak jest promowana i sprzeda- wana usługa w modelu SaaS. Paweł Tkaczyk Jak sam twierdzi, zarabia na życie opowia- daniem historii. Buduje silne marki – pra- cuje m.in. z Agorą, Grupą Allegro, wieloma mniejszymi firmami. Doradza start-upom i innym przedsiębiorstwom. Dzieli się wiedzą – pisze blog o budowaniu marki, popełnił dwie książki: „Zakamarki marki” i „Grywalizacja”, prowadzi szkolenia z mar- ketingu, brandingu, social mediów. Od początku istnienia Magazynu Fitness Biznes współpracuje z redakcją.

RkJQdWJsaXNoZXIy NzIxMjcz