Fitness Biznes 02/2022

– PISZĄ DLA NAS – Magdalena Szwed Absolwentka AWF w Poznaniu (kierunek Wy- chowanie Fizyczne – organizacja i zarządzanie w sporcie), studiów podyplomowych na kie- runku Marketing na Akademii Ekonomicznej, wielu kursów i szkoleń menedżerskich, w tym 2-letniego programu dla kadry menedżerskiej prowadzonego przez ICAN INSTITUTE, Me- nedżer Sportu z tytułu Ministerstwa Sportu. Z branżą fitness związana zawodowo od 14 lat, na różnych stanowiskach od instruktora fitness, trenera personalnego, menedżera fitness jednej sieci, aż po zarządzanie produktem fitness w grupie kapitałowej Benefit Systems Oddział Fitness (sieci: Zdrofit, Fabryka Formy, Fitness Academy, FitFabric etc.). Aktualnie pełni rolę kierownika ds. produktów, odpowiedzialna za współtworzenie i wdrażanie nowych pro- duktów i usług w obszarze wellbeingu, rozwój Akademii Zdrofit oraz tworzenie i wdrażanie standardów dla instruktorów zajęć grupowych a także trenerów współpracujących w organiza- cji Benefit Systems Oddział Fitness. Sebastian Kasprzycki i Wojciech Salmonowicz „Na co dzień zajmujemy się pracą indywidualną z ludźmi potrzebującymi pomocy w zakresie szeroko pojętego treningu. W naszej filozofii treningowej wykorzystujemy ruch do popra- wiania siły oraz mobilności ciała. Wychodzimy z założenia, że łączenie gibkości z siłą stanowi fundament dla zdrowego organizmu gotowego na przeróżne wyzwania ruchowe. Kluczem zdaje się odkrycie właściwych środków i metod, które można stopniować oraz modyfikować tak, by trafić w indywidualne potrzeby każdego z nas. Z naszych obserwacji korzyści płynące z trenin- gu mobility odczuwają zarówno sportowcy pro- fesjonalni, jak i osoby, które po prostu potrzebują zadbać o lepszą jakość życia każdego dnia. Dla nas słowo »mobility« równa się MORE ABILITY. Czyli większe możliwości! Pomysł stworzenia profilu w social mediach pojawił się z chęci dzie- lenia się z większym gronem odbiorców naszym podejściem. Liczymy, że treści, które udostęp- niamy, przyczynią się do lepszego zrozumienia tematyki mobility”. Magdalena Sala Specjalizuje się w strategii marketingowej, z na- ciskiem na Demand Marketing, Account Based Marketing oraz szeroko pojęty growth marketing, głównie w kanale digital. Na co dzień związana z branżą IT oraz systemami ERP, które porząd- kują i automatyzują procesy w firmach. Pracuje z produktami oraz usługami w modelu subskryp- cyjnym. Pokazuje, że marketerzy branży fitness powinni patrzeć, jak jest promowana i sprzeda- wana usługa w modelu SaaS. Paweł Tkaczyk Jak sam twierdzi, zarabia na życie opowia- daniem historii. Buduje silne marki – pra- cuje m.in . z Agorą, Grupą Allegro, wieloma mniejszymi firmami. Doradza start-upom i innym przedsiębiorstwom. Dzieli się wiedzą – pisze blog o budowaniu marki, popełnił dwie książki: „Zakamarki marki” i „Grywalizacja”, prowadzi szkolenia z mar- ketingu, brandingu, social mediów. Od początku istnienia Magazynu Fitness Biznes współpracuje z redakcją.

RkJQdWJsaXNoZXIy NzIxMjcz