Fitness Biznes 03/2021

Oto druga część naszego nowego cyklu „Polak pod lupą”, w którym prezentujemybadania, analizy, raporty dotyczące rynku i klientów. Pandemia dokonała korekty potrzeb konsumentów, wykreowała nowe trendy. Chcemy dostarczać wiedzy o tych zmianach, żeby pomóc w pracy nad waszym fitness biznesem. Z kolejnych stron dowiesz się m.in.: • Jak praca zdalna wpłynęła na nawyki żywieniowe Polaków, • Jaka jest świadomość roli zdrowego odżywiania, a jak faktycznie zachowuje się polski konsument, • Co Polacy wiedzą o suplementach diety i czy wykorzystują je w swojej diecie, • Co mówią Polacy o swojej aktywności fizycznej. Źródła: raporty z badań Wyższa Szkoła Bankowa w Gdańsku, SW Research, Biedronka, IPSOS, 4F,ARC Rynek i Opinia. POLAK POD LUPĄ Fot. stock.adobe.com

RkJQdWJsaXNoZXIy NzIxMjcz