Fitness Biznes 03/2021

NIE MA DLA NAS rzeczy niemożliwych ROZMAWIAŁA DOROTA WAROWNA ZDJĘCIA: JAKUB GIETLER Chyba dobrze pamiętam, że po raz pierw- szy prezentowaliście swoją ofertę na targach FIT EXPO. Startowaliście od maszyn regene- rowanych. Ale już wtedy miałeś wizję rozwoju firmy, odwagę i ten błysk w oku, który widzę do dziś. Jak oceniasz te 15 lat, bo to napraw- dę kawał czasu i zupełnie inny rynek. Maciej Wolny: ‒ Oceniam bardzo dobrze, bo zaczynając wtedy byliśmy na szarym końcu wśród dystrybutorów, którzy wówczas działali na naszym rynku. Life Fitness, mimo wiodącej roli na rynku światowym, nie był w Polsce znany i popularny. Dystrybucję przejęliśmy od węgierskiej firmy Wa- rex, która obsługiwała nie tylko Węgry, ale także Polskę, Słowację i Czechy. Wtedy w firmie Warex pracował jeszcze śp. Artur Ligęska. Zaczynaliśmy więc od podstaw budować świadomość marki Life Fitness i Hammer Strength na naszym rynku. Udało się nam już na początku tej drogi wyposa- żyć kilka fajnych miejsc w maszyny Life Fitness. Później były też spektakularne otwarcia, takie jak AquaPark we Wrocławiu i FIT One w Warszawie – największy klub w Polsce i największe oficjalne centrum Hammer Strength. Zdobyliśmy też rynek hotelarski. Wyposażaliśmy kilka sieci międzyna- rodowych. Mam na myśli Marriott, Hilton, Accor. Mamy na koncie też wiele realizacji hoteli prywat- nych, które skorzystały z naszych usług, bo wyka- zaliśmy się elastycznością i oferowaliśmy dłuższą gwarancję. I muszę to powiedzieć, choć konku- rencja będzie się denerwowała, jesteśmy jedyną firmą w tej branży, która ma 100 proc. zadowolo- nych klientów – dbamy też o to bardzo. Ważnym momentem także w naszej historii było przejęcie firmy ICG przez Life Fitness. W tym roku obser- wujemy odrodzenie się indoor cyclingu na świecie, co nas bardzo cieszy. Osiem lat temu udało mi się również rozpocząć współpracę z Miha Bodytec. Mój młodszy kolega, Maciek Wolny, prowadzi tę markę z wielkim sukcesem i co roku bije rekordy obrotowe i przyrostowe. Jak widać, studia EMS i Orangetheory Fitness to modele butikowe, które w tej chwili się sprawdzają w Polsce. TOP-GYM od 15 lat w branży fitness. Właściwie to nasz wspólny jubileusz. W 2006 roku trafiłam do redakcji magazynu „bodyLIFE”, który kilka lat temu wycofał się z rynku polskiego. Można powiedzieć, że była to moja podstawówka w branży fitness. Wtedy też, chyba na FIT EXPO, mieliśmy okazję poznać się z MaciejemWolnym, współwłaścicielem firmy. A dziś podsumowujemy na łamach magazynu te kilkanaście lat w branży. 6 |TEMAT Z OKˆADKI Mamy na koncie też wiele realizacji hoteli prywatnych, które skorzystały z naszych usług, bo wykazaliśmy się elastycznością i oferowaliśmy dłuższą gwarancję.

RkJQdWJsaXNoZXIy NzIxMjcz