Fitness Biznes 03/2022

6 |TEMAT Z OKˆADKI ROZMAWIAŁA DOROTA WAROWNA CITYDIET: pysznie i zdrowo dla zabieganych Od kilku lat trwa moda na dietę pudełkową. Większa grupa klientów oznacza też nowe wyzwania stawiane przed firmami oferującymi catering dietetyczny. O ofercie CityDiet opowiada dyrektor firmy, Emilia Kusion. Kto korzysta z cateringu dietetyczne- go? Czy są to wyłącznie osoby aktywne fizycznie, świadome potrzeb organizmu także w zakresie codziennej diety? Emilia Kusion: ‒ Branża cateringu dietetycz- nego rozwija się bardzo dynamicznie. Zmia- nie uległo zarówno jej postrzeganie przez społeczeństwo, jak i sama grupa odbiorców. Początkowo produkt był faktycznie kojarzony wyłącznie z miłośnikami fitnessu czy sportu, którzy chcieli się prawidłowo odżywać. Na- stępnie z zapracowanymi pracownikami biur i korporacji, pracującymi do późnych godzin nocnych. Aktualnie catering dietetyczny nie jest już tylko wygodnym rozwiązaniem dla zapracowanego singla, lecz sposobem na świadome odżywianie dla każdej osoby, dla której zdrowy styl życia jest istotny. To ideal- na odpowiedź na chęć i potrzebę zdrowego, zbilansowanego i świadomego życia, w któ- rym wygrywamy nie tylko zdrowie i smak, ale i czas. A czas staje się dzisiaj najcenniejszą walutą. W przypadku CityDiet, dzięki kon- ceptom ECO, jednocześnie możemy dbać o otaczające nas środowisko. Obecnie na polskim rynku jest w czym wybierać, jeśli chodzi o ofertę cateringu dietetycznego. Jaki jest wasz sposób na wyróżnienie się z tego tłumu? E.K.: ‒ Wyróżnia nas przede wszystkim to, że w CityDiet na każdym etapie tworzenia produktu działamy z profesjonalistami. Nie zostawiamy miejsca na kompromisy. Nad naszymi daniami pracują mistrzowie kuch- ni. Menu układane jest w ścisłej współpracy z dyplomowaną dietetyczką, a o doskonałe desery dbają nagradzani mistrzowie cukier- nictwa. To w pełni przemyślany koncept, stworzony ze specjalistami i mistrzami w swo- jej dziedzinie. Nie ma tutaj miejsca na nudę czy banalne potrawy. Korzystając z caterin- gu dietetycznego możemy nie tylko zadbać o swoje zdrowie, figurę, zaoszczędzić cenny czas, ale mamy także doskonałą okazję, by skosztować nietypowych potraw. To wspa- niała kulinarna podróż, odkrywanie nowych smaków i oryginalnych połączeń. Zajmują się tym najwyższej klasy eksperci. Nasz kuchar- ski dream team to wyznawcy filozofii slow food. Naszym niewątpliwym wyróżnikiem jest także podejście do deseru. To swego rodzaju dietetyczne tabu, które skutecznie obalamy. Nie używamy białego cukru ani sztucznych dodatków. Nasi rewelacyjni cukiernicy two- rzą prawdziwe arcydzieła smakowe, które wpisane są w zapotrzebowanie kaloryczne klientów. A wszystkie oferowane przez nas diety są zgodne z założeniami IZiŻ, nad czym nieustannie czuwają dietetycy. Bardzo istot- ne jest także to, że w CityDiet dbamy nie tyl- ko o zdrową i zbilansowaną dietę, ale także o środowisko naturalne. Wyznajemy zasadę: tylko ECO. My nie sugerujemy klientom roz- wiązań szkodliwych zarówno dla nas, jak i dla otaczającego nas środowiska. Nasza marka nie jest rozwiązaniem, które serwuje klien- tom dania w plastikowych opakowaniach, a za chęć bycia ECO każe dopłacać. Opa- kowania, w których otrzymujesz CityDiet, są w pełni ekologiczne, biodegradowalne i bez dodatkowych opłat. Muszę przyznać, że lista miast i miejsco- wości, do których docieracie, robi wra- żanie. Jak buduje się taką sieć i gwaran- tuje jakość odbiorcom w całej Polsce? E.K.: ‒ Serce CityDiet od samego początku bije w Poznaniu. I to właśnie tutaj znajduje się nasza centrala. Jednak bardzo szybko przestaliśmy być marką jedynie lokalną. Ak- tualnie CityDiet cieszy podniebienia odbior- ców w ponad 3000 miast w całej Polsce. Od Wejherowa czy Władysławowa (lokalizacja sezonowa) aż po Zakopane. Jak zbudowali- śmy taką sieć, nie pozwalając sobie na spa- dek jakości produktu? Dokładnie tak samo, ja każdy inny element naszej marki. Działamy z profesjonalistami. Nasze dania oparte są wyłącznie na najwyższej jakości produktach, a od momentu tzw. wyjścia z kuchni City- Diet nocą podążają bezpośrednio do swoich odbiorców samochodami wyposażonymi w chłodnie, w pełni dostosowanymi do trans- portu zamówień. Tak, by dostarczone o pre- ferowanej przez klientów porze dawały bez- kompromisową radość naszym smakoszom. Wielu potencjalnych klientów cateringu dietetycznego zniechęcają koszty ko- rzystania z tego rodzaju usług? Może więc obalmy panujący mit. E.K.: ‒ Tak, jest to mit niesamowicie mocno zakorzeniony w świadomości osób niebędą- cych odbiorcami cateringu dietetycznego. Dużym błędem jest zawsze próba przekal- kulowania jedynie kosztu tzw. rachunku ty- godniowych zakupów. Dieta pudełkowa to nie tylko produkt włożony do koszyka, to czas, który poświęcasz w sklepie, w dro-

RkJQdWJsaXNoZXIy NzIxMjcz