Fitness Biznes 4/2022

Magazyn BIZNES S ocial media to kolejna grupa kanałów komunikacji z człon- kami klubów lub grupami treningowymi. Zaraz obok strony internetowej, ulotek czy też billboardów, są: Facebook, In- stagram, Tik-Tok i Pinterest. To, czy nasza oferta będzie na tym kanale, zależy od tego, czy są tam nasi klienci. Jeśli mamy klientów głównie młodych (13‒24), szukają- cych rozrywki, najpewniej będą na Tik-Toku. Gdy nasi odbiorcy są w grupie wiekowej 18‒40, szukają materiałów z poradami, chcą się czegoś nauczyć, oglądać zdjęcia i wideo, a mniej czytać – najpewniej mają zainstalowanego Instagrama. Jeśli twój marketing skupia się na klientach w wieku 30‒60, chcesz przekazać interesujące treści, aktu- alności, założyć grupę – Facebook stoi przed tobą otworem. Obecność w social mediach z założenia mieści się w tzw. działaniach niskobudżetowych. Oczywiście jest to praca twoja lub twojego zespołu czy zewnętrznej agencji.

RkJQdWJsaXNoZXIy NzIxMjcz