Fitness Biznes 05/2022
Agata Chmielewska Specjalistka z 19-letnią praktyką marketingo- wą. Od 2019 roku do stycznia 2022 menedżer- ka marketingu dla sieci fitness. Pomagała branży typowo technicznej (IT, automotive), jak i branży beauty czy medycz- nej oraz fitness. Pracowała na bardzo małych budżetach marketingowych i tych kilkusetty- sięcznych. Wybrała zawód marketingowca, ponieważ chce widzieć sukcesy swoich klien- tów w realizacji marzeń o własnej firmie. Prowadzi firmę KARMIN – pomoc marketingo- wa dla firm. nie tylko o treningu więcej od str. 49 Fot. stock.adobe.com Paweł Tkaczyk Jak sam twierdzi, zarabia na życie opowia- daniem historii. Buduje silne marki – pra- cuje m.in. z Agorą, Grupą Allegro, wieloma mniejszymi firmami. Doradza start-upom i innym przedsiębiorstwom. Dzieli się wiedzą – pisze blog o budowaniu marki, popełnił dwie książki: „Zakamarki marki” i „Grywalizacja”, prowadzi szkolenia z mar- ketingu, brandingu, social mediów. Od początku istnienia Magazynu Fitness Biznes współpracuje z redakcją.
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NzIxMjcz