omega MAGAZYN | 1/2021
OMEGA 1 | 2021 12 _POZNAJ LIDERÓW odpadów, idealny dla służb komunalnych, a także mo- del wyposażony w system służący do dezynfekcji, mycia i podlewania, który bardzo usprawnia prace służb utrzy- mania zieleni miejskiej. W ubiegłym roku wszystkich do- tknęła pandemia Covid-19. Natychmiast zareagowaliśmy na trudną sytuację. Z myślą o branży turystycznej powstał System Plexiglass, by zapewnić pasażerom nie tylko wy- godną, ale także bezpieczną podróż. Za każdym rzędem, jak również pomiędzy miejscami siedzącymi zamontowa- na jest kurtyna z pleksi. Dzięki temu pasażerowie mogą bezpiecznie podróżować i nie są narażeni na bezpośredni kontakt z osobą siedzącą obok, z przodu czy z tyłu. Jubileusz świętujecie między innymi premierą nowego modelu auta dostawczego N.TRUCK. Czym wyróżnia się ten pojazd? W tym roku mija pół wieku, odkąd rozpoczęliśmy produk- cję seryjną naszych pojazdów. Ukoronowaniem 50-letniej działalności firmy są dwie nowe linie modelowe. Pierwsza z nich to N.TRUCK, modułowy elektryczny pojazd użytko- wy o DMC 3,5 t, przeznaczony do transportu na obszarach miejskich i przemysłowych, który może przewozić ładunki aż do 2 t, czyli dwa razy więcej niż dotychczasowe modele MELEX czy samochody dostawcze znanych marek. Wyposa- żony w baterie litowe N.TRUCK będzie się poruszał z pręd- kością do 70 km/h, osiągając dystans powyżej 150 km, co umożliwia pracę pojazdu przez całą dobę. Dzięki kom- paktowym rozmiarom, lekkiej konstrukcji i szerokości 1500 mm, pojazd może z łatwością poruszać się w wą- skich uliczkach starych miast czy wewnątrz hal magazy- nowych, nie zanieczyszczając powietrza. Model N.TRUCK będzie dostępny w dwóch wersjach: średni z rozstawem osi 2500 mm i długi z rozstawem osi 3000 mm. Zarówno N.TRUCK, jak i druga linia modelowa N.50, nawiązująca nazwą do jubileuszu firmy, w przyszłości mają zastąpić obecne modele. Modułowa budowa pozwoli na dowolne komponowanie zabudowy, co zwiększy szeroki wachlarz zastosowań pojazdu. Pojazdy będą podzielone na: krótkie (platforma 1950 mm), średnie (platforma 2500 mm), dłu- gie (platforma 3000 mm) oraz model 6-osobowy. Wypo- sażone w baterie litowe modele N.50 będą się poruszać z prędkością około 55 km/h, osiągając dystans powyżej 150 km. W chwili obecnej trwają testy homologacyjne prototypu obydwu modeli i proces industrializacji. Sprze- daż N.TRUCK i N.50 rozpocznie się w połowie roku. Największe wyzwanie obecnie i na kolejne lata to...� Nie chcemy zapeszyć, ale firma MELEX przeszła obronną ręką trudny czas pandemii. Ponieważ przez cały czas roz- wijamy nowe linie modelowe i nasza oferta jest bardzo szeroka, klienci mogą wybrać interesujące ich modele. W branży funeralnej równie ważny co walory użytkowe i obsługa pojazdu jest jego design. Na przestrzeni lat w pojazdach dedykowanych branży pogrzebowej i cmentarnej wprowadzonych zostało szereg funkcjonalnych ulepszeń, np. wysuwana elektryczna platforma na trumnę, specjalne praktyczne schowki, uchwyty na kwiaty. Na zdjęciach modele: karawan 469 z linii N.CLASSIC oraz 379 z linii N.CAR. 469 model N.CLASSIC 469 model N.CLASSIC 379 model N.CAR FOTO: SERWIS PRASOWY MELEX SP. Z O.O. Pojazdy MELEX można spotkać niemal pod każdą szerokością geograficzną, nawet w tak egzotycznych krajach, jak Papua-Nowa Gwinea. Na zdjęciu model 463H z linii N.CLASSIC na Malediwach FOTO: SERWIS PRASOWY MELEX SP. Z O.O.
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NzIxMjcz