SUKCES PO POZNAŃSKU 5/2021

| MAJ 2021 3 L A T A M A M Y 37 w reklamy”. Z mojego punktu widzenia lepiej jest poczekać, przygotować coś, co naprawdę warto pokazać, niż ska- zywać się na falstart. Chapeau bas dla marketerów, którzy są zdeterminowani i potra ą to klientom wytłumaczyć! Na koniec pozytywny przykład. Czy znają państwo popularną w Internecie pastę „Mój stary to fanatyk wędkar- stwa”? Jeśli nie, warto zapoznać się z te- matem i wygooglać sobie w Internecie ten tekst. Serwis OLX w nowej kampa- nii reklamowej sięgnął do tej słynnej internetowej historii o ojcu – miłośniku wędkarstwa i jego synu. Miniserial „Fanatyk. Historia prawdziwa” promuje usługę wypożyczalni w OLX. Robi to w kapitalny, ciekawy i niebanalny sposób. Każdemu bym życzył takiego pomysłu i wykonania. Także sobie i mo- jej agencji. Ujął mnie jeden z komentarzy pod lmem: „Pierwszy raz w życiu sam z siebie wszedłem w reklamę, nie żałuję”, a pod nim 273 kciuków w górę. z Masz inne zdanie? Daj mi znać na maila lukasz.cholewicki@r360.eu lub podyskutujmy o tym na naszym fanpejdżu https://www.facebook.com/AgencjaR360 ! dze na kampanie, które nie mają szansy się powieść lub które mają od samego początkumocno pod górkę, bo wypadają blado w porównaniu z konkurencją. Zapominamy, że o tym, czy nasz klient kliknie w reklamę, nalnie nie decyduje nawet najlepiej skon guro- wana reklama, najpiękniejszy algo- rytm, tylko to, czy dana reklama mu się spodoba. Choćbyśmy najbardziej precyzyjnie wybrali grupę docelową, to co z tego, że się będziemy dla niej wy- świetlać, skoro nasza reklama nikomu nie przypadnie do gustu? Lepiej mniej czasu poświęcić na ustawianie i szu- kanie odbiorców, a skupić się bardziej na gra kach i tekście reklamowym. Wtedy do naszej grupy i tak dotrzemy. My, ludzie z branży reklamowej, wiele niedoróbek tłu- maczymy pośpiechem. Bo mamy deadline na dziś, jutro, pojutrze, a do wykonania jeszcze wiele innych rzeczy. Bo ten billboard musi być powieszony już teraz, bo ktoś czeka na akceptację, bo mamy już podpisaną umowę, a kreację potem się podmieni. Sami usprawiedliwiamy swoje niechlujstwo. Usprawiedliwiamy też swoich klien- tów. Tłumaczymy sobie, że przecież zwracaliśmy im już na to uwagę, że mają tyle zamówień, że nie mają czasu myśleć o reklamie, że to branża B2B, a oni „nie umiejo BARDZO SKUPIAMY SIĘ NA USTAWIENIACH, SAMYCH MOŻLIWOŚCIACH PLATFORMY, A TO CO NAJWAŻNIEJSZE, CZYLI KREACJĘ, ZANIEDBUJEMY

RkJQdWJsaXNoZXIy NzIxMjcz