SUKCES PO POZNAŃSKU 6/2021
| CZERWIEC 2021 49 Bez względu na optymizm płynący z raportów o rynku nieruchomości, nie można chyba powiedzieć, że czas pandemii nie odcisnął piętna na firmach deweloperskich. Proszę powiedzieć, co się zmieniło przez ostatnie kilkanaście miesięcy w funkcjonowaniu Nickel Development, ale przede wszystkim w sposobie myślenia o nowych inwestycjach. Edyta Kołodziej: Dobrze pamiętam pierwsze informacje płynące z Wuhan i to przekonanie, że prawie 7 tys. km, które dzielą Chiny i Polskę, a przede wszystkim rozwój medycyny, będą dla wirusa barierą nie do pokonania. edyta koŁodziej Dyrektor działu sprzedaży i marketingu firmy Nickel Development Sp. z o.o. Odpowiada za komercjalizację inwestycji znajdujących się w portfelu Nickel Development, wykorzystując w codziennej pracy biznesowe wykształcenie. Przygotowując inwestycje, kreuje i wdraża w życie wizję produktu finalnego. Planuje lokalizację, współpracuje z architektami i opracowuje strategię marketingową. Śledzi trendy i analizuje rynek nieruchomości. W centrum zawsze stawia klienta i jego zmieniające się potrzeby. W myśl filozofii firmy, tworzy przestrzenie unikatowe, nowoczesne i przyjazne środowisku, zgodnie z najnowszymi, ekologicznymi standardami.
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NzIxMjcz